Estrenem la parida de l'any

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 3/13/2008

Si senyores i senyors, m'aburria aixi que he creat aixó...

Útil? segurament no, gens ni mica, peró si ens haguéssim de plantejar totes les coses inútils que hi ha pel mon (i més concretament per internet) aixó seria un caos bastant alarmant...

Potser a algú li interessa saber que apareixerà en aquesta pàgina... a mi també m'agradaria saber-ho, realment l'aburriment que he patit els 30 últims minuts m'han fet crear aixó (si, amb 30min en tens prou i de sobres si saps el que fas) i no tinc l'intenció de posar-me a pensar què podria o no escriure en un collons de blog.

Per ser la primera entrada podria començar disculpant-me a aquells que els he dit que no en faria mai cap, de blog, perquè no tinc res realment interessant per explicar, pero tampoc ho faré... que després s'hi acostumen i et demanen explicacions per a tot.

Sembla, peró, que els últims dies/setmanes són de canvis en el meu inframon informàtic: Avui he fet aixó que llegiu, peró fa cosa d'una setmana se'm va girar el cervell i, aprofitant que el meu windows necessitava una posada punt, vaig instalar el windows vista (apa, a demanar perdó altre cop... pero passo, també, en aquest cas) i fa 2 mesos vaig aconseguir trobar un projecte de final de carrera... que tampoc sé on m'he anat a fotre peró... si s'ha de fer es fa, que collons. Per tot aixó (i perqué em dona la gana...) donaré una oportunitat a aixó de tenir un blog, tant pot ser que m'hi aficioni com que l'envii a la merda d'aquí una setmana...
I per avui ja ho deixo, al cap i a la fi no he explicat res interessant...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada