Tinc la perilla més llarga que els cabells...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 3/21/2008

Continuem amb les parides vàries sobre la meva vida. Inútils intents de fer passar una bona estona a gent que se'n fot de mi... i jo que encara i foto cullerada, si es que no n'aprendré.

Si la primera noticia va ser l'obertura d'aquest pseudo-blog i l'instalacio de Windows Vista en el meu PC, l'actual és tant estúpida com la primera: M'he tallat els cabells... Si senyores i senyors, JO me'ls HE TALLAT, literalment, sense l'actuació d'una persona externa al meu ésser, jo solet fent passades amb una maquineta de tallar cabells.

No tinc fotos d'un abans i un després, m'en vaig adonar després de fer la bogeria, de que podria haber fet un "reportatge" sobre la mort sobtada dels meus cabells, un abans, un durant i un després... Què hi farem, al cap i a la fi els que llegeixin aquesta tonteria de blog i els interessi el més mínim el meu estat capilar tampoc tardaran gaire en veure el desproposit.

Aixó si, cap de les persones que m'ha vist ha sospitat de les meves manualitats, tothom pensa que ho ha fet u professional, així que... o els professionals del cabell treballen molt malament o me n'he sortit prou bé.

Espero tornar relativament aviat amb més parides, de la meva vida, de la feina o del que sigui. Tot sigui per entretenir-me o desfogar-me.

Proba del delicte:

Proba del delicte

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada