Ara si que m'he alterat

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 4/14/2008

Estic feliç per haber acabat de sopar (el menjar a l'estomac em provoca una sensació de cansament a la vegada que de felicitat... no hi puc fer més) quan veig que m'ha arribat un mail de youtube amb les següents paraules:

Estimado miembro:
Te informamos de que hemos retirado el siguiente material o impedido el acceso al mismo al haber recibido una notificación por parte de NBC Universal en la que dicho titular afirma que dicho material infringe:
Ali G - Escenas del R5: http://es.youtube.com/watch?v=Z_fOQ-WFLAg
Aviso: las infracciones reiteradas de los derechos de copyright darán lugar a la eliminación de tu cuenta y de todos los vídeos subidos a ella. Para evitarlo, retira todos los vídeos para los que no dispongas de los derechos necesarios y no subas más vídeos que infrinjan los derechos de copyright de otras personas. Para obtener más información sobre la política de copyright de YouTube, lee la guía Consejos sobre copyright.
Si decides enviarnos una contranotificación, accede a nuestro Centro de asistencia para consultar las instrucciones necesarias.
Ten en cuenta que el uso de este procedimiento para realizar una alegación falsa o de mala fe relativa a una infracción de derechos de copyright puede tener consecuencias legales adversas en tu país.
Atentamente,
YouTube, Inc.


En un món que fos generalment just no m'extranyaria el més mínim ja que realment el que he fet està suposadament prohibit, peró el problema apareix quan hi ha videos que han passat de llarg les 300 visites que tenia el que vaig penjar jo, de la mateixa pelicula, peró continuen penjats i reproduint-se dia a dia. I jo em pregunto: Ho fan aleatoriament de treure videos? Perquè després de veure que treuen el meu i no els que tenen més visites queda clar que no hi ha un tiu de la Universal fent voltes per youtube buscant "Ali G" (pobret el que ho hagués de fer).

Bàsicament l'entrada d'avui és per dir aixó, una parida com un temple, peró que m'ha fet pensar si els faig por a les distribuidores, que ja m'eliminen videos del youtube... jeje. No estic alterat ni indignat, peró fa gràcia/pena veure com algunes empreses fan el que els surt dels collons i no ho fan, ja no amb ètica (cosa bastant inimaginable en una gran empresa), sinó amb una mica de lógica.

PD: Ara hauré de canviar l'entrada dels videos de youtube... caguntot.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada