Videos de qualitat al youtube

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 4/10/2008

Potser alguns ja ho heu llegit o vist per internet. Es veu que youtube esta començant a penjar els videos en alta qualitat, al mateix tamany aixó si, pero amb la qualitat d'imatge en la que el "propietari" va pujar el video a internet. Ara han fet canvis en la forma com es mostra la web i ja esta accesible a tots els videos (més o menys) i per aixó faré una mica de "repàs".

Per fer una comparació deixo aquí el video que jo mateix vaig pujar a youtube, ja que no hi havia cap video que mostrés les dues escenes de "Ali G anda suelto" on va amb el seu super R5, vaig aprofitar per pujar-lo jo.

Video d'alta qualitat*

Video normal de youtube

Degut a un canvi de plans que podreu veure en una entrada més recent penjo el video que s'ha fet famós gràcies a aixó... un gos en monopatí

El secret és simple. En aquells videos que youtube ja hagi adaptat veureu sota el video una frase al estil de "Ver el video en alta calidad. Mi conexion me lo permite" una televisió, marro i cutre (vella, mala imatge) o blava (moderna, bona imatge) i clicant en fareu prou, als que no ho tinguin podeu agafar a la barra d'adreces (http://...) i afegir al final "&fmt=18" i veureu el video en alta qualitat.

*Jo tampoc entenc perquè ho fa pero "aixafa" el video d'alta qualitat, en realitat és el mateix, només canviant una opció, no se perquè ho fa, pero la qüestió és que el canvi queda clar, oi?

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada