El "no va mas" de l'incistència

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 5/16/2008

Molts coneixereu la història... d'altres també la coneixereu, ja que no crec que cap desconegut llegeixi aquest blog, jaja

Bé, al que anava... explicaré les meves perpècies amb "l'Asturianu" (batejat així pel seu accent, que potser és de Cordoba i jo fent el capullo, pero bueno).

La història comença un dimecres a la nit, passades les 11, quan el pis esta en silenci i qualsevol so pot trencar la calma del meu ésser mirant CSI tombat al sofà. En aquest moment se sent a l'R2D2, foto un salt de gasela (thomson) m'acollono com faig sempre i miro què ha passat al mòbil. En aquest moment veig un missatge des d'un número de telèfon desconegut (ometo el número, que no fa falta posar-lo en públic) que resa el següent:

QUIEREN HABLARTE 14/05 *********** quiere hablar contigo, 11:23 - Movistar Publi: Con "PASAME SALDO" pasa saldo a un prepago dsd tu movil gratis.+info:111

Penso que algú s'ha equivocat i continuo amb la meva tasca principal del moment... CSI. No arriben a passar 30 minuts que torna a sonar l'R2D2, aquest cop el sobresalt no ha disminuït, el cor a tot drap i jo pensant que soc gilipolles per no silenciar el telèfon. Miro la pantalleta del "dispositiu electrònic de parlar amb altra gent" i veig que torna a ser el mateix número i que el missatge només varia en l'hora. En aquest moment penso que potser és algo important però també m'adono que si fos algú conegut tindria el seu número i ni a l'agenda del mòbil ni al "llistin" familiar apareix, així que passo de llarg i continuo amb en pobre Grissom.

Tot continua normalment fins l'endemà (dijous), moment en el qual, a partir de les 10 del matí començo a rebre missatges idèntics als 2 anteriors fins a un total de 4 (més els de la nit 6). En aquest moment em disposo a informar als coneguts més propers per tal de saber si coneixen aquestes 9 xifres, però totes les respostes són negatives.

Però el relat dels meus cobriments coronaris o l'incistència via missatgets no és la base d'aquest post, la cosa continua.... Cap a les 7 i pico del vespre rebo una trucada, el número que em surt per pantalla em sona molt, responc i em trobo amb aquesta conversa:

  • Jo - Si?

  • A (asturiano) - Hola, llamaba por lo del coche...

  • J - Perdón? Que coche?

  • A - Tu no eres el que vende el coche?

  • J - No, yo no vendo ningun coche, se habrá confundido

  • A - Ahhh, pero tu de donde eres? (pregunta estupida, pq si vol un cotxe i jo no el venc com si soc el veí de sota seu o un tiu a l'altra punta d'españa...)

  • J - De Girona (li arribo a dir salt i encara hi seriem donant explicacions, jeje)

  • A - Ahhh, de Girona... Así que no vendes ningún coche?

  • J - No. Se habrá equivocado de número.

  • A - Bueno, pues así nada, ya volveré a buscar el número.

  • J - Adiós...

  • A -Grácias, adiós...


Com he informat amb anterioritat la veu era d'un home i semblava asturià, però la llargada de les frases no donen per gaires pistes així que no ho asseguro.

Informo als mateixos coneguts anteriorment citats de que la cosa s'ha acabat i que ha quedat tot clar, algun riu, altres ploren, la majoria passen de llarg...

PERO NO S'ACABA AQUI!!!!!

No, senyores i senyors, el divendres hi ha més teca... aquesta part podria ser el "montaje del director" aquella part que ningú va veure en el "passe" inicial de la pelicula, però que poden veure al DVD final, escenes que ningú coneixia, històries fosques, enigmàtiques... llastimoses...

A les 21:30 el meu mòbil comença a cantar la dança del sabre, miro la pantalleta i... SIIIIIII, EL MATEIX NÚMERO ALTRE COP!!! això és pitjor que la pelicula de l'Spielberg del puto camió!!! El tiu em persegueix!!!

Després de despertar de la meva sorpresa el mòbil ha callat, 5 segons ha sonat... serà que s'ha equivocat? ha apretat la tecla que no era i m'ha trucat altre cop, ara per error tècnic i no per error de lectura? No... era massa maco per ser veritat...

5 minuts després el mobil torna a cantar amb la seva gràcia sinfònica la mítica cançó (versionada per la trinca, per si no ho sabieu) però ara no calla... i dura, i dura, que dirien els de Duracell. Obro el telèfon i apreto la tecla per cancelar la trucada. Fa gairebé mitja hora d'aquest aconeteixement, no tinc noves noticies des de les ones herzianes (GSM 900 :-) ) i espero no tenir-ne més...

Però no us penseu que això pot acabar aquí... encara pot faltar la "version extendida"...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada