Frikisme musical... al youtube

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 5/31/2008

Son gairebé 3/4 de 3 de la nit, el cervell no em funciona ni al 1% i a més fallo una de cada 3 lletres que escric, peró ara mateix haig de fer aquesta entrada perquè... em surt del coll***, aixi de simple, jeje

Bàsicament m'he trobat al cotxe escoltant la cançódel fantasma de la ópera i una "amiga" ha dit que era una cançó molt friki (realment no se si ha dit exactament aixó, pero amb el "pet" que porto tampoc és massa rellevant...).

Començarem per el que jo crec que és el grup més "estrambòtic" que escolto: 3 o 4 tius (no és que no ho sàpiga, normalment son 4 peró un dels integrants de vegades no hi és, jeje) amb els seus respectius violoncels tocant Heavy Metal... inicialment eren covers de Metallica, més tard van passar a tocar peces pròpies, peró sempre han tingut un lloc per posar altres covers. En aquest cas un de clàssic: In the Hall of the Mountain King de Edward Crieg:



El següent és la raó d'aquest post: The phantom of the Opera de Sarah Brightman i Michael Crawford (en realitat ella te versions per parar un tren...) Tot i així us poso la versió amb en Banderas (sisi, el nostre ZORRO) ja que m'agrada molt més la introducció amb l'organ i els coros (tot i que no tant la veu d'ell):


El tercer no és conegut. Bé, el que no és conegut és l'interpret, la cançó és coneguda com la que més... El Cànon en D de Pachelbel. Si busqueu per youtube en trobareu molts d'interprets, aquest en concret no se ni qui és pero fa servir la versió més utilitzada de la partitura per guitarra elèctrica(feta per un tal JerryC) que podeu veure només de començar el video:


Tampoc podem oblidar la magnífica parodia/queixa sobre el cànon de Pachelbel

I acabem aquest repàs (a mi se m'està fent etern amb lo que tardo a escriure... jaja) amb una gran peça digne d'un mestre. Una barreja de ritmes, cançons i melodies dutes a terme amb un violí i uns plats de DJ... A aquests dos faria falta fer-los un monument:



I per ara ja plego, que el meu cervell no està per pensar-ne cap altre (aquestes 4 les tinc en un CD al cotxe i per aixó les recordo que sinó...) i ja es fa tard (he començat a 3/4 de 3 i ja son 1/4 de 4... mare meva)

Disfruteu dels videos com he fet jo (si us agraden els estils) i sinó feu altres coses, que ningú us obliga a entrar aquí, jeje.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada