He tornat!!!!!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 5/08/2008

Pozi, ja he tornat... després que el dimecres passat hagués de fer una reinstalació llampec del PC vaig aconseguir instalar l'XP. Us explico el perquè ho vaig "aconseguir":

Vaig tenir un problemet amb el vista el bluetooth i les ganes de tocar els collons que tenen tots dos, així que, ja que ho havia de solucionar d'arrel vaig pensar que el millor era tornar a XP que ja me'l coneixia. Quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure que el maleït CD de windows no arrancaba...

Vaig pensar que el CD estava massa ratllat (tal com està jo no ho negaria...) així que em vaig disposar a instalar la ubuntu Hardy Heron y gravar un altre CD de windows des d'allà per instalar-lo tant bon punt acabés. Però no va ser possible... Continuava igual. Per sort se'm va encendre la llumeta i vaig provar a desconectar el disc dur que molestava i... Voilà!!!! El CD ja arranca... el problema és del disc dur que no vol fer cas al CD de windows (mentre si feia cas a la ubuntu, al hiren's boot cd, a una solaris que tinc per aquí i al propi Vista)

Solució? acabar instalant el windows en l'altre disc dur, no sense problemes de particions, noms d'unitats (si no és la partició activa no hi posa la C sino una altra lletra...) i bla bla bla. Quan ho vaig aconseguir vaig instalar l'autocad, acrobat reader, la impressora i un parell de coses més perquè el meu germà pogués treballar en cas de necessitar-ho.

Peró aixó no acaba aquí... El diumenge al tornar de les minivacances rostidores a andorra (rostidores perquè la pell de les mans, front, nas, orelles i clatell em cau a tires per culpa del sol i la neu) al PC li va pillar un chungo (masses instalacions, updates, parches, drivers... a la vegada potser?) i em va tocar reinstalar de nou. Quina va ser la meva sorpresa quan, al posar el CD de windows i sense pensar en els problemes que m'havia donat el discdur "de tota la vida" va i cabron arranca sense problemes. Evidentment vaig aprofitar per instalar el windows de nou en el seu lloc peró... no tot podia ser tant maco... quan vaig acabar d'instalar em vaig adonar d'una cosa: El disc dur ara estava en el segon connector de la placa, per la qual cosa era secundari... ja no tenia la C sino la J com a lletra de la unitat de windows... La cosa no és gaire agradable, peró després d'hores i hores perdudes vaig passar olimpicament vaig reordenar totes les particions amb les seves corresponents lletres, vaig instalar tots els programes i... a tirar, que ja tinc prou feina com per capficar-me més amb el puto windows.

Ara, després de tantes reinstalacions el que haig de fer és recuperar el grub i tornar a tenir la ubuntu al peu del canó... peró estic molt vagu i em sembla que esperaré uns dies.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada