Avui es tanquen els assumptes

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 6/13/2008

Per una banda, fa una setmaneta vaig informar que deia adeu a ONO i donava la benvinguda a Jazztel. Aquesta benvinguda ha estat avui. A les 3:15 s'ha presentat un tècnic a casa per fer el canvi de cables (sí, no se perquè a casa meva tinc dues linies... ). Ara tinc dues línies amb el mateix numero, puc trucar des de les dues i em surt el mateix número en el mòvil, tot i que rebre trucades només ho faig a la "vella" d'ono.

S'ha passat més estona fent el canvi de cables (aquests edificis amb 30 anys a les espatlles no estan fets per fer canvis fàcilment) que una altra cosa. Bé, no del tot, perquè quan ha trucat a atenció al client perquè li donessin usuari i contrasenya per a l'adsl també ha tardat lo seu... Peró finalment hem endollat el router i la cosa ha funcionat perfectament. No he tardat gaire en configurar-lo perquè es pogués veure la web, l'ftp i tota la pesca...

L'únic punt en contra es que en comptes de 20Mb/1Mb en realitat m'arriben 7Mb/700Kb. No sé perquè la baixada arriba tant malament i la pujada va tant bé, pero bueno... la questió és que tenint només un 35% de la connexió continua essent més barat que les ofertes de Telefonica i ONO, les dues grans.

Per altra banda tenim la feina... La que no he acceptat. Avui m'ha trucat el "pobre" que ha estat 2 setmanes pendent de l'oferta i li he dit que no... per sort no n'ha volgut parlar i la cossa ha estat ràpida... altres empreses demanen explicacions, no sé si per quedar-se descansats moralment o perquè, pero ho fan.

I fins aquí el relat d'avui, jejeje.

PD: no se si aixó és un diari pesonal, un blog o què coi és així que no pregunteu, jeje. Ni jo mateix sé què coi faig escribint aquí... un dia parlo de descarregar el firefox o del que m'ha semblat una pelicula plena de "casquería" i l'endemà explico les meves "penes"...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada