Internet: aquest gran amic al que de vegades mataries (jo ho he fet)

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 6/06/2008

Tots els que llegiu aixó utilitzeu internet (sinó expliqueu-me com ho feu que podem fer calers... jaja), cosa que a mi em beneficia moralment (i para de contar), peró la qüestió no és aquest blog sinó el fet que utilitzem internet per tot, des de coses importants com buscar informacio per feines i treballs que hem de fer fins a les coses més inutils com veure una tia remenant el cul en aquest blog (inutil peró hipnotitzant.... jajaja*).

El tema principal d'aquesta entrada no és l'ús que se'n fa d'internet sinó aquelles vegades que destrossaries el PC, la pantalla, ratolí, teclat i tot el que trobessis quan estaves al mig d'una conversa interessant o buscant alguna cosa necessaria i la conexió a internet diu ADEU.

Les últimes dues setmanes la meva connexió m'ha fet aixó de forma bastant continua impedint-me navegar més de 15 minuts, durant un parell de dies seguits i algunes hores saltades.
Actualment la meva linia de telefon (i per tant de ADSL) la tinc contractada amb ONO, que anteriorment havia estat auna i que fa molt més temps era Menta. Peró ja n'he quedat fart, definitivament em canvio de companyia... tinc ganes de parlar amb alguna operadora de ONO i que em pregunti perquè canvio de companyia, tinc ganes de dir-li que la empresa per la que treballa dona un servei pessim, car i que la factura canvia cada 2 per 3 en benefici seu.

Ara que canvio, la solució més lògica en el cas que volgués fiabilitat seria Telefónica, peró com que sòc un aventurer ja he fet els tràmits amb jazztel, la única companyia que m'ha dit que a casa meva hi arribaran una part dels 20Mb que anuncien a la televisió (ni ya.com, orange, Tele2... cap d'aquestes). No sé el que passarà peró de moment tenen un punt a favor, la venta del producte. M'explico:
Normalment quan et canvies de companyia t'atén una senyoreta que funciona com un robot. En el meu cas (un entre un milió segurament) la senyoreta es va portar bé, parlant amb una normalitat extranya per la seva feina, em va explicar (sense jo demanar-li) que els 20Mb no m'arribarien ni fart de vi, peró que per la meva zona me'n arribarien la meitat o una mica més (ja és millor que la oferta de telefonica... amb "només" 10Mb, no assegurats, per 15 o 20€ més al mes), que després de jo acceptar tots els punts hauria de donar el número de compte, nom i DNI del titular, que quan acabés hauria d'aguantar una grabació sobre "contractes" a la que hauria de dir "si" fins que aparegués un humà, que a aquest humà li podria fer preguntes i fins i tot tallar el contracte en cas de no estar segur... i que tot aixo estaria grabat.

Sé que aixó és obligatori per fer canvis d'aquest tipus, peró l'últim cop que em van atendre ni de llarg m'ho van explicar amb tanta amabilitat ni tantes bones maneres.

De moment ja he "matat" una relació d'empresa-client amb Telefonica, Ya.com, Tele2 i ara Ono... a veure si aquesta dura tant com la última o passa fugaçment com la relació que hi va tenir el nostre company Saccharine (que ni tant sols va aconseguir disfrutar d'una connexió a internet digna dels anys 90.

*Comentaris com aquest fan que les dones creguin que soc un pervertit, i és mentida, simplement dic el que tothom no s'atreveix a dir... El sexe mola, és divertit i no només es tracta d'un anar i venir de cintures... TOT ÉS SEXE si un ho vol disfrutar així...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada