Els divendres nit passa el que passa

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 7/23/2008

No és cap sorpresa per qui em coneix el fet que jo vagi els divendres a passar-ho bé a l'Excalibur amb un parell més de malalts (de vegades 3 o 4 més) que són en Pseudocodi i l'Anna (bonica parella la que formen).

El que segurament no ha vist gaire ningú és lo malament que en podem sortir d'allà. I menys ara que circulen per allà uns petardos descafeinats (tant descafeinats que són que, realment, no son ni petardos... Però mola dir-ne així), jeje...

Bé, al tema. Després d'hores i pintes (si l'espai es pot medir en Christians el temps es pot medir en pintes, oi?) el nostre estat és el que veureu en les fotografies... Realment poc "agradable" però alhora molt cuco:

Pseudo a dalt a l'esquerra, jo a la dreta i Saccharine a sota, fent el ganso

Aqui posats en fila
Feu click a les imatges per veure-les en tot el seu esplendor... Si en tenen

Parides (5)

  1. jo qui sóc, en pseudocodi o l'anna? ;)

  2. Calla emprenyador, jeje

    Ja et menciono al cap de foto (si quan s'escriu a sota és peu, a sobre deu ser cap, no?)

  3. XD merci per lo de malalts i lo de bonica parella, però sobretot per lo de malalts jajajaja.
    No sabeu el que m'he alegrat, al veure la foto penjada al blog, de no sortir en ella ^^ segurament hagués posat un careto d'aquells que fa por, i he de cuidar la meva imatge pel meu futur professional (eing?).
    Realment sortiu mooolt monos (de macos i de micos alhora).
    David, tens transtorns de personalitat o algu? XDDDDD

  4. Em deixava de dir que gràcies a aquest post, si algu extern als que anem a l'excalibur fa circular les fotos, posaran una camara oculta per veure'ns (us) al sortir i poder gaudir d'aquest "festival del humor" de cada divendres ;)

  5. Em feu por, sembleu que esteu poseïts per no sé ki, sobretot l' Albert (ho sentu Anna, ho havia de dir) XDXD

Publica un comentari a l'entrada