Per fi he acabat

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a | Enviat a 7/09/2008

Després de tenir el PC en marxa altre cop (martingales del meu pare, trossos d'acer i cargols molt petits...) he aconseguit passar totes les entrades a blogger, no me n'he deixat cap i em sembla que es veuen totes bé.

El que no he aconseguit és passar els comentaris ja que com podreu entendre no hi ha forma possible de que jo em faci amo i senyor dels vostres usuaris i escrigui coses per aquí, jeje.

A part d'aixó... disfruteu del nou blog, i si no us agrada algun aspecte visual (lletres massa fosques, titols massa estridents... el que sigui) sou lliures de fer propostes que seran escoltades i preses amb molta consideració per part meva.

Apa,

Salut i peles!!

Parides (1)

  1. Oh benvinguts, passeu passeu! De les tristors en farem fummmm.... XD
    Al final t'has passat "con los malos! muahahahaha! Bienvenido a blogspot i tal. Sí, serà fàcil però jo hi he tingut algun problema però solucionat gràcies al meu talent innat que hauria d'haver tret a la llum essent programadora (jajaja havia escriut phorgramadora dioossss) -.-'
    Apa, molta sort amb el traspàs, de moment he fet una ullada al piset i mola.

    Saluuuut!

Publica un comentari a l'entrada