El Caballero Oscuro - Segons Loquendo

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 8/07/2008

El nostre amic Jorge ha tornat, i aquesta setmana parlarà de "El Caballero Oscuro", o lo que és lo mateix: La segona part del nou Batman.

Li ha costat explicar les coses i fer el video, el pobre Jorge no ha trobat gaires escenes "llargues" per fer "corta y pega" i a més aquesta no és tant graciosa com la de la setmana passada, peró ell ho intenta... jeje.

A veure que en penseu:

Parides (5)

  1. es bonissim igualment!!! sigues en tu linea!!

  2. Cuñaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao !!!! XD

  3. És Guníssiiiim també! Ja sé que quedarà malament dir-ho, potser, però el millor és el "jajajajajajajaajaja, xd xd xd" i el malo maloso XD (que no sé d'on ve això de malo maloso però em fa gràcia, tu).

    No ens malacostumis amb els videos, que ens agraden massa! ;)

  4. És bonissim, continua així que segur que ens animes a anar al cinema més sovint XD podries plantejar-te vendre-ho com a trailer ;)

    Estic d'acord amb q lo millor es el "mhuajaja" "ix de" "ix de" "ix de" XDDD
    Petons!

  5. No se en quin altre video ho vaig veure, lo del muajaaaaaaa i ekis de ekis de ekis de.

    Em va fer gracia i ho vaig posar en aquest video pq el de wall·e ja era divertit per si sol, jeje.

    PD: el 22 Zohan i el 29 HellBoy 2... muajajaaa

    PD: Sufrireis!!!!

Publica un comentari a l'entrada