Poesia?

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , | Enviat a 8/11/2008

Aixó no és lo meu, no em dedico a escriure ni crec que ho faci mai. Soc informàtic, home i, per si aquestes dues coses no ho integren, simple.

El que si és veritat és que al llit hi pots tenir moments de lucidesa (o bojeria extrema) que es poden plasmar en el dia a dia i suposo que aquesta nit ha estat una d'aquestes. M'he aixecat amb ganes d'escriure algo, que no fos una parida com que les normalment escric i m'he sorprès a mi mateix veient la "mariconada" que m'ha sortit.

Us la deixo aquí, pq us deixi indiferents, feliços (no crec), tristos o com us vingui bé. No demaneu explicacions pq realment pensaba en moltes coses i en res en concret al escriure:



No puc seguir la teva estela
Així només perdré el meu camí
Però només conec aquesta vida,
Aquesta en la que tu estàs amb mi.

Potser necessito seguir un nou rumb
Ningú sap on em durà
Només sé que per on navego
Algú s’hi pot fer mal.

No necessito consellers
Sé molt bé què puc o no puc fer
El que necessito són amics
Que quan faci falta estiguin amb mi.

Pensar poques vegades funciona
El cor és a qui solem fer cas
Però de vegades t’abandona
O t’aboca al fracàs.

Parides (3)

  1. que passa..que al final seré l'únic que no faré poesia o què?

    bueno...es que jo del mi mama me mima no passo ;)

  2. De la "senzillesa" poden sortir els fruits més increïbles ;) No se sap mai on pot arribar la ment humana...

    (Cada dia m'enganxo més al teu blog eh! també cal dir que m'avisen quan actualitzes que sinó no hi penso XD, continua així!).

  3. Només puc dir una cosa... què macu!!
    ;-)

Publica un comentari a l'entrada