Grans "muntatges" als diaris

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 9/26/2008

No, no em refereixo als muntatges que fan per donar noticies de dubtosa fiabilitat com a grans veritats o putejar a algú amb preguntes fins que diu alguna barbaritat.

Em refereixo als muntatges de disseny. Si fa uns dies parlava de lo cutres que eren alguns muntatges amb photoshop avui parlo d'algú que és molt "simpàtic" i munta el disseny de les pàgines d'un diari o la pròpia pàgina web de forma desconcertant.

L'exemple l'he trobat avui a "El País" en format digital. L'Alonso es veu que ha corregut bé a Malaysia i com que porta un aleró nou és possible que sigui gràcies a això. Però quina foto han posat a El País? Mireu-ho vosaltres mateixos:



Si senyores i senyors, el gran aleró (si ens haguéssim de guiar per la foto) és un "toldo" que cobreix un "carricoche" dípic dels camps de golf.

En realitat és una "tira d'imatges" lo que hi ha en aquesta pàgina, però que la primera que surti sigui aquesta m'ha fet riure bastant.

Em sembla que posaré un aleró d'aquests al meu cotxe... nuse, potser a davant, a mode de visera, com si fos una gorra, però amb manovella i tot per poder plegar i desplegar el toldo... no sigui que algun dia vulgui que em toqui el sol, jajaja.

PD: Si, ho sé, no és de la pròpia noticia, son les noticies "relacionades", peró m'ha fet gràcia...

----------------
Escoltant: Prodigy - Mindfields
via FoxyTunes

Parides (1)

  1. Eingggggggggg? Tan malalts!

Publica un comentari a l'entrada