Jo de vegades flipo (no son drogues, ho juro) --Actualitzat--

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 9/29/2008

Potser queda lleig que ho posi en públic el que penso sobre això però em veig obligat a posar-ho perquè encara flipo...



Si senyores i senyors, el 26 de setembre de 2008 una criatura, amb tota la seva bona intenció (o això espero), ha fet saber al món que ha descobert que a la wikipedia en espanyol hi surten les poblacions de l'estat on vivim.

No sé qui és l'origen d'aquest mail en cadena (a mi m'ha arribat en 3a edició), per tant no jutjaré ja que per edat o per falta de coneixement pot passar que no coneguis certes coses, o sempre pot ser que parlés amb algú en concret i no deixés explícit QUÈ és el que "hi ha penjat", ja que podia ser un punt en concret de tot l'article...

El que no acabo d'entendre és com collons m'ha arribat a mi... com pot ser que hagi durat 3 "edicions" (i les que li queden segurament).

La gent se'n fot del mateix que dic jo? O realment hi ha més perduts en aquest món "internetil" del que ens pensem?

Per cert, buscant he volgut veure fins a quin nivell de "precisió" arriba la wikipèdia. He buscat Bescanó pensant que en faria prou per "demostrar" que el fet de tenir una entrada per Girona no és cap meravella però hi he continuat pensant i m'he dit "què collons, anem més enllà" i en un moment de lucidesa mental extraordinària he buscat Sant Julià de Llor i Bonmatí i com podeu comprovar, aquesta població de poc més de 1000 habitants també apareix a l'enciclopèdia lliure més famosa del món.

Què vull dir amb tot això? doncs que encara estic flipant amb el mail en cadena més absurd que he rebut en molt de temps...


EDIT:
Descobreixo als comentaris, estupefacte i esmaperdut per culpa del "cop" psicològic que això ha suposat, que el problema està en el nom dels rius... Ter, Oñar... GALLIGANES Y GÜELLO

Ara mateix el problema no existeix, si mireu la pàgina de Girona a la wikipedia els noms surten perfectament escrits en català (onyar amb Ñ, però com que sona igual no ho discutirem). Per tant suposo que el tema està en que algú deu haver canviat els noms després de descobrir-ho en aquest mail o que, havent estat originalment ben escrits algú va voler fer la "broma" de canviar-los i esperar a veure quan tardaven a reaccionar els de la wikipedia (si ho fan els telenoticies per la tele perquè no ho pot fer algú qualsevol? deu pensar qui hagi fet el canvi)

----------------
Escoltant: El Reno Renardo - Camino Moria
via FoxyTunes

Parides (3)

  1. Sento molt destrossar-te l'encant del post, però m'atreviria d ir que el mail despotrica sobre els RIUS: GÜELLO i GALLIGANES, no pas perquè Girona surti a la wiki (i t'hi fixes els noms dels rius surten en granata a diferència del negre de la resta del text).
    Se m'ha caigut la gota al llegir els noms, t'ho juro!
    Només els hi faltava posar el TERO i ja ens moriem a l'acte.

    Potser ja ho havies vist i a això et referies... però per si de cas...

  2. Ok, fe d'erratas:

    2a fila: M'atreviria a dir
    4a fila wiki (si t'hi fixes...
    5a fila: granate

    (les faltes son a causa de l'impacte del post XD) i tal!

  3. No, no havia vist lo dels rius. Però tement-me lo pitjor ja havia pensat en:
    "sempre pot ser que parlés amb algú en concret i no deixés explícit QUÈ és el que "hi ha penjat", ja que podia ser un punt en concret de tot l'article..."

    Simplement m'has obert els ulls, jeje. Moltes gràcies

Publica un comentari a l'entrada