Això està molt avorrit

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 10/07/2008

Fa dies que no apareix res de nou per aquí i és perquè no hi ha gaire cosa per explicar (evidentment).

De moment, i "responent" el que va escriure la nostra Misha, aquesta setmana passada ja ha començat a fer temps de tardor, avui mateix la boira que podíem trobar sobre Girona i rodalies era digna de "La Niebla de Stephen King". Jo, des de casa no veia els arbres a l'altre cantó de carrer (5 carrils son menys de 20 metres). He començat a pensar que apareixerien bitxus gegants que ens matarien a tots a no ser que anéssim al super, però com que a les 7:35 del matí els súpers estan tancats he pensat que lo millor era anar a esmorzar i, si de cas, ja moriria més tard, que en aquell moment estava massa adormit per algo tant important com pot arribar a ser "estirar la pota".

Exemple de boira espessa
Foto treta de google buscant "fog" no en tinc ni idea de qui te els "drets", suposo que la web katkam.ca... jeje
Aquesta tarda faré 4 retocs a alguna foto de davant de casa meva pq sembli que hi ha boira... així us feu a la idea del que veia jo.


Frase mítica del dia: sho deu haver vingut venir... (yo no leo el guión, es el guión el que me lee a mi)

Parides (5)

  1. vale, es s'ho deu haver vist venir....no stic molt 'pompeu fabra' pels matins ;)

  2. Tu últimament estàs molt apocalíptic no? Que si s'acaba el món, que si el Judici final en forma de bitxos raros XD i coses d'aquestes no molones. Freud segurament diria alguna collonada pel fet que diguis aquestes coses.
    Estic dient molt cosa, oi? Cosa, cosa, cosa!
    Potser la boira d'avui era com aquella dels Simpons que "vuelve a la gente del revés"i a mi m'ha tornat cosa, vés a saber ^.^

  3. Apocalíptic? jo? Dona, ja m'agrada apocalyptica, per algo son el segon grup més escoltat que tinc a lastfm, jaja.

    I no, no és que estigui apocalíptic, és que se m'ajunten els conceptes i després m'emociono, jeje. Ahir vaig veure que fa poc més d'una setmana que va sortir el DVD de "la niebla" a la venta i aquest matí m'he trobat que amb la persiana pujada veia lo mateix que si estigués baixada... o sigui, no veia un burro a tres passos.

    I d'aqui junt amb l'aburriment del curro... pos ha sortit el que ha sortit.

  4. Les pintes us afecten més del que us penseu...

  5. Tu calla Miss Guinness Negra... xD xD

Publica un comentari a l'entrada