Aquests japos estan sonats

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 10/20/2008

Ja he avisat algún com sobre el meu gust per als gats: "esportius", pel curt, res de perses ni "moquetes" a les que has d'alimentar.

Com que durant un temps vaig estar mirant bastants videos de gats al youtube ara quan entro amb el meu usuari em "recomana" videos de gats i anant per links al final he acabat en una web que, essent un blog personal sobre algú que vol mostrar el seu gat al món, m'ha fet descollonar de riure. Perquè? doncs molt simple, el blog es diu... CALICO4U

Si senyores i senyors, no sé com es deu escriure en japonès ni què voldrà dir en realitat el nom (si és que té algun significat especial) però la qüestiò és que el gat es diu CALICO. I sort en tenim que les webs s'hagin d'escriure amb l'alfabet llatí que sinó no ho hauriem descobert mai això!!!!

Què ens esperaria en aquest món sense coneixer aquest mininu? Podriem viure sense un Calico oriental?

No ho se pas, ni ho vull saber, massa por em fa...

----------------
Escoltant: Metallica - The House Jack Built

Parides (1)

  1. Com deia l' Obèlix: "Aquests japos estan bojos!!" XD XD

Publica un comentari a l'entrada