Ara comença tot? (pastís de caca de gos)

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 10/28/2008

Comencen barraques i deriven en dies de pluja i fred. Comencem a preparar un aniversari i al final desvariem fins al punt de fer el que vam fer el divendres. Comencen els refredats i pillo el més chungo que recordo en anys. I google comença a posar iconus als mails (si, no té res a veure però m'ha fet gràcia, jeje)

Això és un "no parar". Sort que avui quan acabi de currar no hauré de tornar fins dilluns (com mola fer setmanes de 5 dies de festa i 2 de feina, jeje) i per tant em podré "recuperar" una mica.

I com va començar això? doncs amb la festeta/festassa d'aniversari d'en pseudo, en la que vam desvariar molt... Camisetes personalitzades, sopar "familiar", pastís (de caca de gos*), cervesa, cava i sobretot molta bogeria.

Què es pot explicar d'aquella nit que no sapigueu? no gaire res ja que segurament només em llegeix qui va estar en aquelles taules el divendres, però bé... En pseudo tímid fins la medul·la, jo cridaner (ho sento, a la meva familia, de petits ens deuen treure el botó del volum, jeje), la milikitxa que no diu res i posa cares, en saccharine que desvaria (com sempre), la misheta nerviosa com un flam i la sus (repeteixo que necessites un nick, jeje) la més "relativament" normal, jeje.

I com que continuo un pel "pochu" us deixo un parell de fotus, que ja no se ni lo que escric:



*Eus aquí el pastis de caca de gos

Parides (3)

  1. No crec que faci falta comentar res més de la nit, ja que el record és el que compta, no? :D
    Sobre el tema apodus... mmmm... ja em sap greu, però a la Sus li'n fa falta un, però i a tu com et diem? Crec que ja ho vam comentar, però Alt126 no és gaire bon apodo jajajaja, Francinu! XDDDDDDDD

    Ens hi em de posar un dia a veure que ens surt, perquè el que fem servir més tots crec que és Pseudo, ja que el d'en David també és difílil de dir i d'abreviar.
    Lo de Kitty a mi no m'ho treu ningú per a l'Irene, ja em sap greu muahahahahaaha

    Salut, shwarmàtic ^^

  2. A la Sus li podem dir Pucca pq li agrada molt akell ésser XD XD jujuju!!

    Gran nit de desvariament mental!!

  3. Aquell esser, jaja. Pobre chinita...

    Accepto lo de Pucca. Pero no m'agrada que em diguin Francino... Bueno, per fer la conya si, pero per un nick fixe, pos va a ser que no, jeje.

    I dir-me alterat? és el nom que els poso als "personatges" dels jocs, jeje.

Publica un comentari a l'entrada