Les dones ens envaeixen

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 10/16/2008

Si senyores i senyors, a la meva "feina", delegació plena de testosterona fins als límits en la que els estrògens feia anys que no es veien estem essent envaïts...

Bé, no voldria semblar apocalíptic (ara veig la cançó que escolto i em sembla que una mica si que ho soc, jaja), en realitat el panorama no ha canviat gaire, sempre hi ha hagut una femella en plantilla a l'empresa però per causes alienes al que és la feina en si fa uns dos anys que no treballava. Ara ha tornat.

I durant 3 dies està amb mí perquè la "reintrodueixi" en aquest món. Si, molts pensareu que anar amb mi a "casa dels clients" és bastant estúpid perquè estic més temps esperant que s'instali algo o que deixin una sala buida per poder-hi entrar jo que no pas aconseguint treballar. Però amb la previsió que vindria ja he aconseguit que tinguessim una mica de feina per no aburrir-nos, jeje.

M'ha agradat veure una dona que no té por als PCs, a la carrera només ens discutiem amb compiladors, linies de codi, robots estupids, programes que no calculaven el que nosaltres pensavem que havien de calcular... però mai havia vist una dona barallar-se directament amb la màquina que ens porta a tots de vòlit (siguis o no informàtic).

Amb totes les peripècies que m'havien explicat me l'esperava una mica més "granadeta" però m'ha sorprès veure que és "jove" (cada cop més veig que "jove" és tot aquell que és com jo -3 o 4 anys amunt o avall-, gran el que em treu bastants anys i un "crio" tot aquell que jo li'n trec 5 o més, i això fa mal... però aixo té tema per tot un nou post)

Quin és el problema, però? Perquè aquestes coses sempre tenen un problema... per so no ho sabieu...

Doncs que ha estudiat TELECOS!!!!



Val, ara que els informàtics ja us heu escandalitzat, rebaixem el patiment dient que no ha fet la carrera de telecos (almenys no ho vaig entendre així) sinó que ha fet el cicle formatiu de grau superior de sistemes de telecomunicacions i informàtics. No sé si s'acosta més a telecos, a informàtica o a ser un "xispes", perquè aixó de liar telecomunicacions i informàtica només em sona a que els informàtics hem de saber programar videos per ciencia infusa.

Però bé, la qüestió és que l'empresa ha deixat de ser un lloc purament masculí... quina llàstima, ja no ens podrem despilotar en les reunions, jajaja

----------------
Escoltant: Apocalyptica - Fade To Black

Parides (3)

  1. Resumiendo (y resumiendo mucho) o sintetizando, o com vuguis dir-li:

    Que teniu una tia bona a l'empresa i no has sabut com dir-ho XDDDDDD muahahahahahahahaha

  2. Tia bona? En realitat me l'havien pintat com un "ogro" i ha acaba essent una dona normal, amb punts a favor i punts en contra.

    El tema, en realitat, és que porto un mes (bé, tots portem) que no tinc res interessant i vaig escrivint xorrades per no tenir això parat, jaja

  3. No sé que passa, que arriba la rutina i ens deixa sense inspiració... però clar, vosaltres no ho haurieu de notar perquè sou informàtics i això de la creativitat ni la imaginació va molt lligat muahahahaha que cruel estic avui XD

Publica un comentari a l'entrada