Gran cap de setmana, el que m'espera

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 11/19/2008

Tot comença el dijous, per mi els caps de setmana no solen començar el dijous, pero aquesta setmana sí. Demà dijous a les 6:30 emigrem cap a Barna (sortida 23 de la ronda litoral, McMuertos a la dreta, Trueta a la dreta i Boronat a l'esquerra -estic practicant per recordar-me'n demà, jeje-) a passar-nos 4h dintre una sala amb nom infernal: MEPHISTO.

Si no n'hi hagués prou el dijous, el divendres estrenen 007: Quantum of Solace, o més conegut per als amics com "Cuanto sol hace".

No feu cas del video, la qüestió és la cançó (Fai un sol de carallo):


Per més "inri" el dissabte ja tindrem per descarregar el primer capítol de la tercera temporada de IT CROWD!!!! O sigui que tindrem riures assegurats.

(video pujat i subtitulat per mi, alguna frase va un pel tard, peró menys dona una pedra, no? jeje?)


Per acabar el cap de setmana segurament algú em donarà algun regal d'aniversari(el dia 24 en faig 24, jeje, quin "acudit" més currat oi?) cosa que em fa bastanta por xDDDD.

I el dilluns, sense poder descansar ni un moment de 4 dies "interessants" tocarà tornar a currar... sort que no m'hi canso gaire, que sinó...

----------------
Escoltant: Chris Cornell - You know my name

Parides (4)

  1. Per què et fa por els regals??? JuJuJuJu :-)

  2. Precisament perquè ets tu la primera que en parla d'ells... per aixó em fa por, xDD

  3. Et vas descuidar de posar en la teva llista del cap de setmana "el perillós divendres excaliburero" ^^
    Muahahahahahahahahaha

  4. És que l'excalibur és com una caixa de bombons, mai saps el que et pots trobar. I clar... com que el plan original era "tranquil" i sense fauna... no hi vaig pensar.

Publica un comentari a l'entrada