Soc un desgraciat

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 11/27/2008

No serveixo per res, soc un desgraciat. Estic tant malament que jo mateix m'intento anirmar mentint-me sobre la meva capacitat sexual o sobre fantasies que em farien molt feliç:



Si, senyores i senyors, ja intenten enviar SPAM amb la teva propia conta de correu... Com si no fos lógic pensar que si jo no m'ho he enviat NO HO PUC HABER REBUT!!!!

Aixó de l'SPAM sembla que està en hores baixes. Fa cosa d'una setmana van "tancar" una de les granjes de PCs que enviaven SPAM més grans del mon (s'ha notat, abans arribaven 15 missatges en un dia ara arriben en una setmana). El problema és que ni tant sols tenen imaginació per enviar correus que vulguis obrir. Això si, la part de'n Bush dinyant-la m'ha fet riure, jeje.

Rellotges, pits, allargapitus... I en Bush mort. Aquesta si que se l'han currat

Parides (3)

  1. Iee, jo també ho he notat! XD Així ja sé perquè de cop ha disminuit l'spam..es que notar que al compte de hotmail només t'arriba un o dos spam's per dia és molt estrany xD Vai pensar que era gràcies a mi que havia fet algo (X) que fins ara no feia i per això n'arrivava menys juas ;)

  2. ai els mítics spam's amb el propi nom, algun dia us explicaré 'largo y tendido' com li pots fer entendre a un client què és allò........nhi ha cada una que paque

  3. Pos podries utilitzar la teva inutilitat de blog per explicar coses d'aquestes tros de bordegàs.

Publica un comentari a l'entrada