Al facebook estan de "guasa"

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , | Enviat a 12/05/2008

Si, finalment m'he registrat a facebook. Per fer-ho servir? no. Per veure què posa l'altra gent? no. Perquè em deixés de tocar els collons l'avís automàtic de que tinc 5 peticions d'amistat per "completar"? si.

Això del feisbuc per lo que veig, no és més que un microblog. On escriure parides simples, ràpides, del pal "estic a la feina estressat" o "aquesta nit de juerga, ja m'animo".

No hi ha més "art" que en un SMS, tot i que té la sort de ser gratuït i el pot veure tothom qui vulguis (envia un SMS a 60 persones si tens collons i un "contracte" sense tarifa plana...)

Però això no és el més sorprenent, les suposades "xarxes socials" (jo en diria taulers d'anuncis per internet, però bé...) ja les trobo bastant absurdes fora de la seva feina de "SMS col·lectiu" però com a mínim et saben treure un somriure de tant en quan.
I per quina raó? perquè has trobat algú que feia temps que no veies? Perquè has descobert a algú que escriu microacudits? No, bàsicament perquè el captcha de facebook és un catxondu. Sinó us ho creieu mireu què passa quan demanes "amistat" a un tal Eduard, què us fa escriure el facebook?



Si, senyores i senyors, el facebook, que és molt inteligent a l'Eduard què li diu? "Edward Response" com si tota la vida hagués esperat per possar aquest missatge per pantalla...

Bueno, a part d'aquesta conya marinera em sembla que no parlaré gairebé mai d'aquesta web a no ser que em trobi amb alguna altra cosa d'aquestes extranyes, no espereu que m'hi aficioni. Si algú em vol dir algo que m'ho digui a mi, no a internet.

----------------
Escoltant: Justice - Stress

Parides (1)

  1. És curios això, però no és aleatori que et surti un missatge o un altre amb el captcha aquest (sort de l'enllaç a la wikipedia..)?
    I pel que fa el facebook, jo m'en vai fer un perquè tinc un amic d'erasmus a Paris i si que semblava una bona eina per compartir fotos i tonteries de cada dia. Ara ell passa de fer-lo servir i acabem parlant pel msn, així que només ha servit també per oblidar les molèsties de les invitacions de tot deu al facebook...I a més, un grup de google vindria a ser el mateix, no? L'únic que no et pot trobar la gent tant fàcilment (que no sé fins a quin punt interessa). XD Bé, que no ens trobarem pas al facebook. Que vagi bé el pont!

Publica un comentari a l'entrada