Amamos la birraaaaaa!!!!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 12/05/2008

Si, ja sé que és bastant descriptiu el títol, però no va lo que us penseu. En realitat l'entrada va de música.

Fa temps, quan vaig descarregar els 2 discos de El reno renardo (no me'n penedeixo ni em preocupa ja que els té per descarrega lliure a la seva web jeje) una de les cançons que em va fer gràcia (entre moltes d'altres) va ser "amamos la birra".


Fa una setmana el nostre "recent" amic eskalivat David (altrement anometan Wallace o Vikingu), parlant de mites del heavy i del rock, passant per Iron Maiden, Loquillo, Scorpions... Va anar a parar a lo que, per ell, eren els inicis del Trash Metall. Per ell la cançó que hauria de tenir el "títol" de guanyadora hauria de ser Fast As a Shark, de Accept:


Acte seguit, aquella mateixa nit al arribar a casa vaig perdre 5 minuts de la meva vida nocturna abans d'anar a dormir per buscar i descarrgar la discografia d'aquesta gent anomenada Accept (son alemanys... Els teutons ja tenen pinta d'agradar-los la tralla). I què m'he trobat una setmana més tard? Amb lo que no m'hauria imaginat mai, que Amamos la Birra és una versió de Accept - Amamos la vida. Si senyores i senyors, els alemanys canten en inglès i titulen una de les seves cançons en espanyol (realment només diuen amamos la vida en espanyol).


Espero que us agradin les cançons. Almenys a mi si, jeje

PD: Com podeu comprovar amb el "què estic escoltant" de sota ho he descobert ara mateix lo de la connexió entre els dos grups. Una setmana he tardat, 180 cançons a la discografia i encara no havia sonat mai aquesta... tela marinera

----------------
Escoltant: Accept - Amamos la vida

Parides (2)

  1. Que BRUUUTAAAAALL!!!! Jajajajajaja
    El "amamos la vida" a la cançó d'Accept sembla un "momento teniente" de el Hormiguero (allò de trobar frases que semblen en castellà en cançons que estan cantades en anglès, per si de cas no es diu com dic, que quedi clar el que és).

    Aiinssss... quines aventures verge santa!

    (En procés d'obtenir Accept, sé que a un friki que coneixem els dos li agradaran força).

    Nus veiemus!

  2. Un friki que coneixem els dos? com si només en coneguéssim un de friki, jaja.

    Aquí no se'n salva cap de tenir el seu punt de frikisme!!! jaja

Publica un comentari a l'entrada