No em fan fora de la feina!!!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 12/18/2008

Ara m'he emprenyat...

I perquè us preguntareu alguns (o algunes, pq em sembla que aquí entren més dones que homes...).

Doncs molt simple. En la última entrada un tal Saccharine que no s'ha dignat a escriure res en el seu blog duran mesos (per no dir anys, que queda lleig) va i no se li acudeix res més que queixar-se perquè en vuit dies no he escrit res. I què ha passat? doncs que m'he emprenyat. Perquè es queixés? No. Simplement perquè m'avorria i m'ha vingut bé emprenyar-me. I això ha provocat algo molt interessant: Escriure un post estúpid a més no poder sobre lo indignat que no estic i la poca imaginació que puc arribar a gastar en certs moments.

Perquè si, senyores i... senyors?, desvariar ho faig molt sovint, segurament massa i tot, però pensar, el que tots coneixem per "P-E-N-S-A-R", em sembla que no ho faig gaire.

I a què ve això? pos ni idea, suposo que volia escriure algo en primer terme però al veure el missatge del terronet de sucre amb potes m'he liat i, com he avisat, he començat a desvariar.

A veure que miro què posa el títol... Ah, si "No em fan fora de la feina!!!".

Doncs això, que l'ERO, ERE o com collons es digui ha acabat en aigua de borratxes (borrajas no és borratxes oi? Bé, és igual, m'ha fet gràcia) i al final només han plegat els que han volgut. Peró serà millor que no ens agafem gaire fort al lloc de treball que cap al febrer poden tornar a començar (sempre i quan no fotin més del 10% de la plantilla al carrer en un sol any, poden fer el que els surti pels mismíssims, legalment i pagant indemnització, clar)

Buenu, per explicar una cosa de 4 línies n'he "gastades" 15 amb parides. Res extrany oi? sol passar sovint que el que poso no son més que paranoies sense sentit que es perdràn en la inmensitat del no res (si entenem "inmensitat del no res" com a "disc dur perdut dintre un servidor de google ves a saber on". Veieu? ja torno a dir parides, millor callo que sino no plego)

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada