Més coses rares d'inernet (un somni fet realitat...)

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 1/22/2009

Si ahir veiem com se sentiria en Saccharine al jugar en nivell expert al Guitar Hero avui veiem una coseta que no em faria l'home més feliç del món però segur que m'agradaria bastant...






Llàstima que és de mal fer un llit de braves perquè sinó... Mare meva lo poc que tardo jo en buscar-ho per ebay, jajaja

Trobat a Tecnoculto

----------------
Escoltant: Kivimetsän Druidi - Koston miekka

Parides (3)

  1. Espero que el que t'agradin siguin les dones de la 2a i 4a foto XD Jajajajaja

    No, enserio, l'hamburguesa mola, però seria incapaç de tenir-ho a casa ^^

  2. EEEEEHHHHH, per un cop que no parlava de sexe... sniif, sniff...

    Però si, 2 i 4 OK jejeje

  3. Ho sento, pero el primer que pensava es que eren les dones de les fotos, en veure l'home m'he adonat que no anava per aqui!

Publica un comentari a l'entrada