Pork and Beans

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 4/02/2009

Fa temps ja vaig imaginar/pensar com podria fer un video amb un recull de tots els videos famosos d'intenet, pero haber-me de baixar tots els videos i començar a retallar i enganxar era massa feina (prou que vaig patir per fer certes cosetes per aniversaris de gent tant o més boja que jo, xD).

Però fa mesos vaig descobrir una perla. Una meravella audiovisual que em solucionava molts de problemes. Ja ho vaig posar aquí però només vaig guardar el post, no el vaig publicar (tenia pressa i no me'l vaig currar, ara hi poso una mica més de teca).

Per aixó us deixo el video de Weezer - Pork & Beans.

S'han posat en contacte amb els "triunfadors" d'internet dels últims anys i han fet un videoclip per la seva cançó. D'altres, només n'han posat el video original per falta de "contacte" amb el personatge en qüestió (busca'l a aquell, jaja). Alguns no els reconeixereu potser, degut a que només s'hagin fet famosos a USA, però tot el video deixa anara un tufillu a cutrerio que emociona i tot... Una gran idea per promocionar un videoclip de forma relativament senzilla (per ells reunir a aquesta gent és facil, per nosaltres seria impossible)

Apa, disfruteu del video:



I el "making off" per si us interessa, també:



----------------
Escoltant: Black Sabbath - Iron Man

Parides (1)

  1. Omff!!! En "pluma gay"! llàstima que estigui tant "recatado" jajajaja ha madurat!

Publica un comentari a l'entrada