Friki music

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 2/09/2009

Fa un parell de dies vaig trobar-me, de sobte, amb l'existència d'aquest video del terrat. Després de topar-nos amb un remix de metallica fet per Justice ja només faltava això: En Berto remixat per Chimo Bayo, un dels mítes de la música techno/màquina d'aquest país i de la "ruta del bacalao" Valenciana d'ara fa 20 anys.

Zascaaaa!!!


Per no ser poc creatiu, continuaré amb un altre tipus de música, aquest cop friki/geek. Un grup anomenat Tripod (us sona d'algo el nom? i no em dieu tripode, si us plau) que canta a l'amor (està subtitulat, no us preocupeu) per la parella. Ja sígui de "sentiment" o purament carnal.

Tripod


Per acabar el frikisme absolut, geeks universitaris, avorrits i mig flipats (o del tot) cantant una oda a kill -9 (comanda de linux per "matar" els programes que es penjen o simplement toquen els collons i vols anar per feina).
Aviso que el nivell linuxero, en aquest cas, pot fer inintel·ligible el contingut de les lletres per als profans en la materia (penso en 3 dones que visiten aquest blog i que si no fos per 3 mascles no sabrien ni el que vol dir linux, jejeje)

Kill -9

Parides (1)

  1. No serà que en Berto remixa en Chimo? XD No se...

    Del primer, em quedo amb el "ÑUGU ÑUGU" brutalíssim!

    Del segon, anaven bé, però m'ha indignat força el tema de llegir mapes, perquè EN SABEM! Que consti XD i a algunes ens agrada veure com el novio juga a jocs frikosos :D
    Lo de baixar les llums per sentir-se com a una nau espacial, molt bo. El pavo de blau, un frikipringui jajajaja. Vaya un.

    Del tercer: si no sabem com va Linux, és perquè no ens ho voleu ensenyar (i tal XD). Jo vaig insistir per tenir-lo i un homenet no va voler posar-me'l... jajajaja
    (se enviar mails, rebre mails, redactar mails, la pantalla, el mouse... així que suposo que podria entendre Linux ... es broma...)
    Sobre el video, la cançó al principi sembla de festa major del poble de la meva àvia.
    El càmara anava borratxo.El públic... raperos informàtics? Dios! Es una nova subespècie! Jajaja

    Per un moment us he imaginat a vosaltres tres (homes) fent una versió en català, a la gespa de la vostra uni XD No sé qui faria què, però el que tindrà més feina serà el guitarra, que no para de moure's i el mes llest serà el dels teclats XD això és vida!

    Sobre la lletra... sublim -.-' jajaja no he pillat res XD

    Aquests posts saps que m'encanten! El meu comentari hipermegallarg ho demostra XD

Publica un comentari a l'entrada