Alegria televisiva

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 3/04/2009

Vaig mig de cul amb la nova feina, la comptabilitat familiar, el projecte...

Peró tot i així el cinema i les sèries son una de les coses que no em poden faltar... Poden ocupar més temps o menys (ara és considerablement "menys") però sempre hi ha algun moment de descans necessari en el que 40min de sèrie van de pu** ma** per desestressar.

Ara mateix que tinc al disc dur (i cada quan ho veig)?

  • Big Bang Theory (cada setmana)
  • Naruto (cada setmana)
  • Bleach (cada setmana)
  • Leverage (cada setmana, però ja ha acabat la temporada per tant, fins d'aqui a molt de temps res de res)
  • The mentalist (quan em ve be, fa 3 setmanes que no en veig cap)
  • Battlestar Galáctica (última temporada, m'estic aguantant per tenir TOTS els capítols i fotre una marató del 15)
  • True Blood (quan surten traduits, fa 2 setmanes que no en veig cap)
  • House (des de desembre no ha sortit res traduit, ara sembla que n'han tret un parell més que tardaré una setmana en veure)
  • Expediente X (tinc la segona temporada des de fa 6 mesos... he vist 4 capítols)
  • No Heroics (serie britanica, 6 capítols de 20 minuts. Totalment descollonant. Aviso, l'únic extranger de la sèrie és un espanyol, gay, borratxo i drogadicte... Però tot i així és el meu puto ídol)
  • IT Crowd (esperant nova temporada d'aqui a un any pràcticament. La segueixo en directe gairebé)
  • CSI Las Vegas (no se si ha acabat la temporada en espanyol o no, pero fa temps que no en veig res, la segueixo quan esta traduida)
  • Cazadores de mitos (en 6 mesos he vist 4 temporades, de moment no en baixo cap més que m'enganxo i no pot ser)
  • Moonlight (l'he seguit traduida de la Sexta. 16 capítols i serie cancelada... no hi ha perill que en vegi més)
  • Love Hina (per passar el rato va de puta mare, estan tots sonats, però des de novembre que no en veig cap)
  • Witchblade (més de lo mateix, fa temps que la tinc i no la miro gaire sovint)
  • Louie: El guerrero de las runas (la tinc al disc dur i no se ni si es veu bé)
  • Tengen Toppa Gurren-Lagann (aquesta és pitjor, ni tant sols sé de que va, pero la guardo com un tresor, xD)
  • Elfen Lied (tampoc en tinc ni folla de lo que va, peró està al disc dur... mentre hi tingui lloc...)
  • Amatsuki (pos lo mísmito que les dues últimes)
  • Demons (Serie britànica, el prota? el fill de Van Helsing. Peró no n'he vist res. 6 capitols que esperen ser visionats algún dia llunyà)
  • DarkPlace (El Reinholm Jr i en Moss fent de ¿detectius paranormals? . També està criant verdet al disc dur)
I a que ve tota aquesta parrafada?

Doncs que acabo de veure dues noticies prou "interessants"

Per una banda Big Bang Theory està renovada per dues noves temporades (sort, més faltaria que no renovessin amb lo catxonda que és la serie, l'únic que no ha "triunfat" de veritat és en Raj i ja li toca -quan va torrat no conta i en Sheldon ha triunfat a la seva manera amb una MQSF (Madre Que Sheldon "Follaria"), no necessita més-)

Per altra banda en Parkman (l'actor, que no recordo com es diu ni tinc ganes de buscar-ho) de Heroes, ha deixat anar una "pista" sobre la possible continuitat de Heroes la temporada que ve. Fins que els productors no diuen res no està assegurat, però bé... És una pista.

Parides (2)

  1. Ets un frikós de les sèries! Jajajajaja
    Depén de com t'ho miris no son tantes hores, i suposo que no tens gaie temps de veure la tele, així que suposo que compensa XD jajajaja

    Cazadores de mitos a la baixa? XD

  2. Pensa que només és una parada tècnica. Quan sigui possible es tornarà a reprendre el fil de la qüestió, jeje. No te'n salvaràs.

    Quan a la tele... pos els simpsons mentre dino i el telenotícies a l'hora de sopar. La resta tot al PC. Passo d'anuncis o de doblatges que carden por.

Publica un comentari a l'entrada