Oti tiiiiiiuuuuuu!!! Com mola neeeeeen!!!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 3/30/2009

Por. Internet em fa por...

Després de rebotar i rebotar per la xarxa algú m'avisa que estic en una pàgina de "contactes" (usease un facebook fallit que s'ha passat a les temptacions carnals per tal d'atraure gent amb la mateixa poca feina que els de facebook, myspace, tuenty... En definitiva, matisos)

Jo flipo. Què m'esta dient? que tinc un alter ego en la meva pròpia ment que mostra la meva imatge a un públic desconegut sense la meva aprovació? Que algú, intentant lligar, ha utilitzat la meva foto per enganyar a una pobre incauta (o incaut...)?

En el primer cas em faria por a mi mateix. En el segon em faria pena el pobre que m'hagués d'utilitzar a mi, perquè vol dir que està moooooolt cardat si la meva imatge li pot ser útil.

Però res, al final la foto ha aparegut davant meu i ho he entès tot. Jo només "passava per allà" quan algú es fa ver una foto. Tot i així no en tinc ni puta idea de si realment soc jo o una calcomania meva. En cas de ser la meva persona física única i innegablement eròtica (ho sento, un punt de narcisisme friki també se m'escapa de vegades, jeje), on collons és aixó? El subjecte propietari de la instantània és veí de la "urbe" de Barcelona. Si aixó és barcelona... que foto jo allà?

Jugueu a "on és en Wally" pero canviant "Wally" per "Alt" ***

Que jo recordi només hi he anat (de dia) durant unes poques hores del doctor music day (que no em quadra estar entre tanta gent i que no fossin heviates, punks, gotics i altra fauna típica de lo que eren els concerts d'aquell dia i menys fora de la zona "Montjuïc"), o un parell de cops amb la parelleta. La resta és una visita al teatre fa cosa de pocs mesos que, sens dubte, jo no feia aquesta cara (estic massa prim a la imatge, des de fa 1 any estic més tuixonet, no pot ser tant recent la foto)

Algú pot arribar a reconeixer el tipus d'arbress, o el milímetre de paret que es veu en algun cantò? Podría ser la Rambla de Girona? El fet que hi hagi tanta gent em diu que podria ser St Jordi o Fires. Sant Jordi ho descarto per veure's el sol que es veu. A la Rambla a finals d'abril ja hi sol haber prous fulles als arbres per tapar el sol que pogués fer... Em sembla a mi

Qui passi per alla podria informar de la possible semblança del arbres? jeje. Sinó el divendres, en jornada skalibera, ja investigaré jo mateix.


*** Aixó de dir algo pero "canviant **** per ***" em sona a menu 1 (o 11) del König.

Parides (2)

  1. XDDDDDDDD

    Tinc els meus dubtes que siguis tu! Et veig com calvície! Jajajaja.
    Pots preguntar a qui va fer la foto d'on l'ha tret. Segur que Sant Jordi no és, i a la rambla els arbres que jo recordo no tenen aquesta pinta...
    Si ets tu, sembles estar parlant amb un calvitio que hi ha rere els mims xungos, pel que diria que o anàves amb més gent o el pavo va osar-se a parlar amb tu... si ets tu, claro! Però bé, sabent que tens un clon, i que l'hem vist a l'ska, és possible que en tinguis algun més.
    Ara tindré dilemes quan et vegi de si ets tu o és un altre "tu" que llogues perquè vagi el divendres XD jajajajaja!

  2. Per ordre de llunyania jo diria:

    1 - Sudadera blanca
    2 - Chupa-cuero i les dos noies
    3 - El meu clon/jo i el de verd
    4 - El calvo

    Jo diria que no estem en el mateix pla espacial. Per mi que darrera el chupa-cuero, abans d'arribar al calvo hi ha d'haber algú. Tenint en compte l'alçada concordaria amb un esser femení de menys estatura que jo... No se si m'enteneu... xDDD

    Perquè a veure... més possibilitats no li trobo si realment soc jo.

Publica un comentari a l'entrada