A veure qui ho enten...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 3/17/2009

Farem com a la pel·lícula Memento o a Irreversible. Aquesta història l'explicaré al revés, començant per la conclusió i acabant per "com va començar tot".

D'aquí a uns dies (segurament divendres, jeje) algú dirà que no n'hi havia per tant, que ha estat graciós però que tampoc ha estat res "extraordinari".

Poc abans podien haber passar unes quantes coses:

  • Tots descollonant-nos
  • Vosaltres us descolloneu i a mi m'entra un riure histèric/depresiu
  • A vosaltres us cau la gota i jo em descollono
  • Ningú riu però a mi ningú em treu el riure histèric/depresiu
  • Ningú llegeix/enten la història i la cosa acaba com si no existís.
En els instants posteriors a la lectura d'aquest text el més provable és que a algú se li escapi el riure, dient-me vegenades i jo defensant-me amb parides.

I quin és el moment actual? Doncs la meva "queixa" (si se'n pot dir així) per alguna d'aquestes coses (jo aixó no ho sé, "algú" m'ho haurà d'explicar) que poden haver passat:
  • Algú li ha venut la moto a la Misha
  • La Misha m'ha venut la moto a mi (un pel torracollons si que ets, pero sense malicia, que és lo que mola. Per tant aquest punt no crec que sigui)
  • No ens entenem bé quan portem masses cerveses a sobre (és una possibilitat, però d'aixó en parlem en qualsevol moment de la nit per tant l'alcohol no hauria d'influir gaire)
  • Tenim un problema espai-temps (no parlo d'Einstein, em refereixo que no podem fer dues coses a la vegada i en llocs diferents, no ens podem partir en dos)
Un cop explicat tot (muntant un cristo innecessari, ho sé, però soc així de cabron, jeje) Misha, necessito una resposta:

Perquè al "Legend" només hi he vist una noia de cabells castanys sense gaire pinta d'elfa? On està la rossa? O és que s'ha tenyit de castany ara? Perquè "rubia platino de bote" no era... que hi ha coses que de vegades no pillo, però fins aquí hi arribo.

O és que no treballa tota la tarda? (bastant ilogic, mitja jornada, de 5 a 9... seria lo normal, no?)

PD: Ni tant sols jo sé pq collons he anat allà a "mirar" només. Suposo que la insistència amb la conya ha acabat pesant massa en el meu "simple" cervell, xDDD.

PD2: La castanya tampoc estava malament, jeje... Peró no fa pinta de Ska.

PD3: Clar que la "Mujer de azul" tampoc fotia gens de pinta d'Ska i allà estava...

Parides (3)

  1. A POR LA MORENA!!!

    Jajajaja! Jo tenia entès que treballava allà a les tardes, si més no així ha estat durant el primer semestre! XD
    Haurem de posar-hi vigilància.
    I sino, a per l'alte (morena). Igualment jo a la rossa no li dic res ni ella a mi...
    A hores d'ara em sap geu haver-te parlat d'ella, je te veig allà cotillejant cada dia ^^

    Ànims i no defalleixis, el dia menys pensat... ja saps. I sino, hauràs d'esperar a que fem un sopar de la carrera, es doni la casualitat que vingui i el miracle de que ens caiguem bé... Flipa!

    P.D. la història al revés ha molat, perquè si arribes a posar només la cursiva... em quedo -.-'

    ÀNIMS!

  2. Tranquila, passava pe'l centre de girona i m'he desviat una mica per poder-me parar al davant un moment (que prou m'ha costat, que hi havia més cotxes en doble fila que ben aparcats, jaja) i poder fotre un "vistassu" ràpid.

    Tampoc he fet un "viatge" expressament a girona per anar a mirar mosses... no estic tant malament encara, jeje

    PD: T'ha agradat? jeje, mola

  3. Si podem demà li fem fotos a la Elfa... és una llàstima que dins el Prado no deixin tirar fotos, perquè a fora dubto que la vegi...

    oooohhhh mundo crueel!!!!

    Vagi be! ^^

Publica un comentari a l'entrada