Conducción colérica

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 4/01/2009

Quan sento aquesta expressió penso en els Simpson. El capítol que la Marge porta el Cañonero femení (perquè el burro d'en Hommer es va equivocar) i acaba tenint atacs de ràbia mentre condueix.

Evidentment a la sèrie està tot exagerat però cada dia estic més a prop de comprar-me un tot terreny mida tanqueta i anar "repartint justícia" pel mon.

Aquesta de la "guardia siví" o la dels "peruanus" ja m'anirien bé:



I per quina raó vull "repartir justícia"? Perquè avui ha estat l'"acabose"...
A més té collons que les situacions me les hagi trobat totes 4 en un sol trajecte, tornant de la feina a les 7. Me'n podia haber trobat una a cada viatge, però no, el destí ha volgut col·lapsar les situacions en el temps que transcorre des que surto de la feina fins que arribo a casa al cap de 18 minuts (ma o meno).

Primer, a la autovia de Banyoles em trobo un tractor (si, aquelles coses que no passen de 60-70 perquè estan destinades a llaurar camps, no a córrer per carretera) que semblava que apretava a un Mercedes nou. El puto Mercedes s'ha fet tota l'autovia a 50 (velocitat mínima permesa, recordem que és la meitat de la màxima) i, per la cara que feia el del tractor, no semblava pas que li agradés gaire (tampoc semblava haber-hi problemes dintre del Mercedes, bueno, un gamarús parlant per telefon no ho catalogo de problema, ho catalogo d'imbecilitat)

Si aquí suposo que molts ens hem posat en la pell del "tractorista" la següent és encara pitjor.
Mentre circulo per l'autopista un Seat Altea de la Policia Nacional se m'enganxa al cul després d'aparèixer del no res (calculo que de 160km/h no baixava abans d'amorrar-se al cul del meu cotxe que no passaba de 125 km/h) i estar-se allà, sense llums ni sirenes ni res semblant. O sigui que els molt fills de puta corrien com desesperats perquè s'aburrien, no perquè tinguessin algo a fer.
Jo m'he mantingut als meus 125km/h (±5Km/h) mentre adelantava a uns 5 camions i 3 o 4 furgonetes grosses. Em podia haber apartat entre adelantaments, però per estar 2 segons a l'altre carril... tenint en compte que jo també estava practicant adelantaments i sense "perdre temps"... QUE ELS DONGUIN.
Evidenment, a la que m'he apartat (perquè ja no tenia ningú més a qui adelantar) han tornat a fotre gas a fons (el fum del tub d'escapament així ho demostrava) i cap a 160km/h altre cop, que hi ha pressa per anar a no cardar res...

El tercer ésser digne de menció en aquesta epopeia és un il·luminat que no sap perquè serveixen els carrils de l'autopista. A les 7 del vespre sol haver-hi "bastants" vehicles que surten de l'autopista a Girona Sud (usease a Salt) i si hi ha gaires camions circulant la gent que va per el segon carril es va posant entre els camions per no arriscar-se a passar de llarg de la sortida. Fins aquí la part lògica del tràmit. Ara arriba l'emocionat, un altre Mercedes (avui s'emporten la palma), un que va pel segon carril, que pot fotre un cop de gas i adelantar l'únic camió que queda sense problemes i posar-s'hi davant, que frena!! fins anar a 80-90Km/h i "fa apartar" als cotxes que ja estaven prou estrets entre camions per posar-s'hi ell. En aquest punt ja m'he emprenyat com una mona (m'hauria empipat igualment, però amb els dos que portava anteriorment ja ni us explico...) però el pitjor ha estat veure com al arribar a la sortida el FILL DE LA GRAN **** CONTINUA RECTE!!!! No surt de l'autopista!!! Ha frenat a 80Km/h estant al segon carril per posar-se al primer fent frenar a altra gent que ja té problemes amb la distància de seguretat només perquè s'avorria!!!

I si aquí ja tenia la vena del front inflada com un globus i les orelles traient vapor com als dibuixos el que faltava era el que he trobat a la rotonda sortint del peatge de l'autopista. Entro a la rotonda, haig de sortir cap a l'esquerra (si fos un rellotge i nosaltres entrem per "les 6", haig de sortir per "les 9"), quan porto mitja rotonda feta de davant surt un puto inutil des del primer carril (o sigui que hauria de passar per el carril "de fora" de la rotonda), es fot al carril de dintre de la rotonda (feines ha tingut la meva companya de feina -k plega igual que jo i fa el mateix trajecte- en no menjar-se'l) PER SORTIR A LA PRIMERA SORTIDA!!! la mateixa que nosaltres.
O sigui que des del carril de fora, el tiu es fot al carril de dintre i acaba altre cop al carril de fora, tot en 15m que deu fer 1/4 de rotonda.

Aquí ja m'han entrat ganes de comprar-me un bazooka només per començar a fer explotar coses.

De miracle, el Km i pico que falta per arribar a casa meva no he trobat res més... però em sembla que no hauria aguantat, que m'hauria llençat com un suicida contra qui fos per tal que veiés el que passa quan un gilipolles està conduint.

----------------
Escoltant: Black Sabbath - The Writ

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada