M'aburreixo i faig coses d'aquestes...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 4/22/2009

Per si no us hi havieu fixat, on abans hi havia "fes creixer la meva ciutat" (link al que ningú feia clic... ni jo mateix ho feia perquè ni me'n recordava d'aquesta parida) ara hi ha un botonet de "play" amb la barra d'abanç i el selector de volum.

Si cliqueu "play" extranyament comença a reproduir música (be, lo extrany no és que reprodueixi música, era bastant lógic donada la forma que tenia, lo extrany és la música que en surt). I potser us pregunteu d'on coi surt aquesta selecció de musica tant extranya (que a més, quan no us n'adoneu deixa de funcionar o canvien les cançons totalment d'estil).

Doncs bé, ahir mentre em barallava amb radio flaixbac perquè no podia reproduir la seva ràdio per internet se'm va acudir que si tingués una ràdio própia ja no hauria d'esperar que ràdio flaixbac funcionés. Així que em vaig posar a barallar-me amb el meu PC fins que, després d'emprenyar a certa personeta xD, vaig aconseguir que em funcionés (llàstima que no ho va veure... va anar a clapar). I mentre investigava vaig veure que podia "integrar" un reproductor en qualsevol web fent una mica de "copiar/pegar" així que m'hi vaig posar i TACHAAAAAN!!! aquí al cantó teniu la musiqueta per si teniu ganes de col·lapsar-me l'ADSL a base d'escoltar música, jaja.

Per cert, si voleu també ho podeu escoltar directament des del winamp, windows media player o des de la majoria de reproductors de música que existeixen (si, els de linux també, amarok i xmms també haurien de tirar) carregant aquesta llista de reproducció que us deixo aquí:

http://alt126.sytes.net:8887/listen.pls

Apa, que en disfruteu (o no, que total, tot cristo té música al PC no se perquè necessitarieu escoltar "coses rares" de les meves)

PD: Si molts moments no funciona és pq el meu germà em para el winamp, o simplement perquè el meu ADSL ha marxat a menjar algo una estona (i el cabrón menja molt, aviso, xDD)

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada