Un acudit dolentíssim

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 4/28/2009

Diuen que és la forma de pensar dels enginyers, però jo diria que son en Sheldon i en Moss parlant, perquè tanta ineptitud...

Dos estudiants per enginyers van caminant per el campus quan un li diu a l'altre: "D'on has tret aquesta maravellosa bicicleta?"
El segon respon: "Bé, jo estava caminant ahir a la tarda, pensant en les meves coses, quan una preciosa dona em passa pel cantó amb bicicleta. Es para, la tira a terra, se'm despilota al davant meu i em diu 'agafa el que vulguis'
I el primer respon: "Ben fet, segurament la roba no t'hauria quedat be"


Ara penseu en en Manu o en Wollowitz, que son els dos exemples més clars d'enginyers no informàtics que evidentment NO HAURIEN FET MAI AIXÓ. I bé, en Wollotwitz és "de mentida" pero en Manu no!!! jajaja.

----------------
Escoltant: Theatre of Tragedy - city of light

Parides (4)

  1. Per què m' ha fet gràcia l' acudit???? Jajajajaaj!!! Potser són aquestes hores del matí que encara no estem al 100% desperts! nyéééééééééééééééééééééé!!!!

  2. A aquestes hores!!! MALA PÈCORA!!! a aquestes hores ja he passat la meitat del matí a la feina jo... Cagontó...

    PD: Que a tu et faci gràcia és normal... és un acudit chorra, al 90% de la gent li fan gràcia els acudits chorres...

  3. XDDDDDDDDDDDDDDDD encarna perfectament a una persona humana de la raça Sheldon-Moss. Parlant d'això, avui he vist un home que era meitat Moss, degut al seu cabell arrissat però no afro, el duia com moll i amb poc volum, però que tenia alhora una cara que em feia pensar en el Leonard. Les seves pintes estètiques, per cert, denotaven un cert aire nerd

  4. /Sí.... com es deia aquella noia que va passar per l'ska el divendres passat..... mmmmmm....... ah, si!.............. B I L I T A ! / XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Publica un comentari a l'entrada