Inutilitat tècnica

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 5/07/2009

Dijous 7 de Maig, 3 de la tarda. Em trobo entrant a treballar i fotent fora a la professora de francès que està adormint a la meva companya de feina, que també pringa amb lo del francès dels coll***.

Acte seguit, un cop he aconseguit asseure'm, veig un paperet que diu que ha arribat una impressora d'etiquetes del servei tècnic, apa, torna a baixar al magatzem (està al cantó de l'entrada, o sigui que camí inútil el que he fet per asseure'm).
Arribo allà, em poso a mirar on deuen haber arraconat la impressora i quan la trobo, la desempaqueto (la caixa, degut als repetits usos que ha tingut, té més cinta d'embalatge que no pas cartró) i la provo...
Quina és la sorpesa quan miro el paper "de record" que tenia de quan la vaig enviar per saber quin error provocava... FA EL MATEIX!!!

Continua deixant una ratlla vertical en blanc a TOTA L'ETIQUETA!!!

Que si, que potser a algú altre no li molesta i a nosaltres amb el codi de barres si, pero coi, si poso "queda línea vertical en blanco" com a definició de l'error, serà que no vull que surti la maleida línia en blanc, no? No fa falta ser gaire espavilat per veure que tornar la impressora "tal qual" no servirà de res. Doncs no, en aquest món industrialitzat a segons quins serveis tècnics se'ls en fot arreclar o no les coses... total, ells cobren el mateix perquè saben que no et queixaràs, bàsicament perquè queixar-te dona més molesties que pagar (a nivell d'empresa, 40€ per reparació amb 2 o 3 reparacions com a màxim al mes son una miseria)

PD: Sempre que explico históries poso la tonteria rollo "diari de bitàcora" al principi (exemple d'avui: "Dijous 7 de Maig, 3 de la tarda"), nuse... em fa gràcia, jeje.

----------------
Escoltant: Lordi - Haunted Town

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada