Més WTF

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 5/21/2009

Això és un WTF en tota regla, estic passant una cançó d'un PC meu al PC del curro (per fer una prova amb algo que pesi 3-5MB... Coses nostres) i em trobo amb el panorama de la foto (clickeu-la per veure-la bé):


No se si em fot més por que ocupi SIS MIL CINC-CENTS MILIONS DE GIGABYTES (per aixó fan falta uns quants disquets) o que hagi de tardar tants de dies (que he calculat que son uns 23 MILIONS D'ANYS!!!). Però no us preocupeu, al descarregar els 4MB i pico que ocupava ja va parar i vaig tenir la cançó ben posadeta al disc dur i sense problemes.

Per altra banda tenim més negocis "emocionats", utilitzant noms "sospitosament" semblants a personatges coneguts:


Parides (1)

  1. Tinc una amiga que té un grup de música i es diuen "The Forrest Band" XD

    A tu et passen coses mu rares no? jajajaa

Publica un comentari a l'entrada