"Mi PC" WTF

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 6/22/2009

Em trobo navegant per les carpetes del meu PC quan de sobte i sense avisar se'm passa pel cap la idea d'anar a "Mi PC". El problema està en que no tinc la barra de l'esquerra on hi ha els accessos directes a "mis documentos", "mi pc", "escritorio"... Perquè estava fent coses rares i en aquest moment doncs simplement no ho tinc a ma. "Ni cort, ni peretzòs" escric a la barra on hi ha tot el nom/ruta de la carpeta els palabrejus "Mi PC". Mentre el meu dit es dirigeix de forma controlada cap al botó d'Enter m'adono que ja he passat el punt de no retorn i és massa tard per rectificar la meva acció, que crec que implicarà un error de "carpeta no encontrada".

Quina és la meva sorpresa al veure que no només no em dona error sinó que m'està obrint el firefox. Lógicament no hi ha cap pàgina web que es digui "Mi PC" així que obre google per buscar les paraules "Mi PC" però el cas es transforma en un WTF en tota regla en el moment que, per sorpresa meva, el concepte de "Mi PC" al google li fa pensar que estic parlant d'astronomia o algo per l'estil i em deixa anar a següent comparació:

Aquí he encomanat la meva ànima al Monstre Espagueti Volador i he plegat, he tancat tot el que tenia que tancar i he anat fins a "Mi PC" per el camí de tota la vida. No fos que em passés alguna cosa més estranya encara.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada