Mudant el pel...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 6/09/2009

A la naturalesa moltes espècies s'adapten a l'entorn mudant els seus
"recobriments":

Les serps muden la pell a mesura que creixen
Els gats i gossos muden el pèl al canvi d'estacions
Alguns crustàcis canvien de "closca" quan se'ls queda petita la seva.
...

I després venim els humans, que no sabem que collons fem pero aquí "el
menda" sembla que té la costum de mudar-ho tot.
He tingut èpoques en que mudava la pell de la cara d'una forma poc ortodoxa
(i no era degut a cremades del sol precisament): de petit vaig tenir una
moment "joker" durant el qual tota la pell de la cara va "marxar" sense
avisar a la següent generació i vaig passar dies horribles amb la cara que
semblava cremada (ni m'en recordo jo d'aixó de lo petit que era). I a
l'inici de l'adolescencia vaig tenir el moment "dos caras" amb el mateix
procés pero només a una galta. Ara mateix estic reflexionant i no se si
m'estic tornant animal o fan de Batman, però bé... Continuem

I si el tema de mudar la pell ja l'he passat, què més queda? El pèl i la
closca. I ja que el tema closca no en gastem gaire els humans*, només queda
el pèl. Això si, per el tema del pel el meu cos és més ortodox i ho fa com
ha de ser, sense canvis bruscs. Que fa calor? Doncs em cau el cabell per
quedar més "lleuger". Que fa fred? Pos no me'n cau ni un, així els que van
apareixent queden més espessos.

Jo de vegades em paro a pensar i tinc la sensació que tinc més d'animal que
d'humà (que som animals al cap i a la fi, pero ja m'enteneu si voleu):
- La dutxa ha de ser amb aigua calenta(al principi), perquè si començo amb
l'aigua freda salto com un gat (i m'empotro contra la mampara de la dutxa
que prèviament he tancat, lógicament)
- Quan dormo babejo com un gos (jo i molts i moltes)
- He canviat la pell de la cara com si fos una serp (aixó si que és exclusiu
meu)
- El metge de la revisió em diu que hi sento bé com un gos (aquest metge
esta sonat però és bon tiu)
- El "mote" que em vaig guanyar a finals de l'ESO i durant batxillerat va
ser Sapo (bàsicament perquè a les proves de salt a peus junts me'ls passava
a tots per la pedra. Si a 1r de Batxillerat per tenir un 10 havies de saltar
2'50m** jo en saltava 3 i poc)


* Podríem considrerar la roba com una closca i aquesta la canviem i renovem
cada dos per tres o sigui que també seria vàlid, perquè negar-ho.
** No recordava les distàncies però per aixó existeix google que et porta
fins a "El blog del Dto. De Educación Fisica del colegio "El Valle"
Valdeberdardo" i més concretament a les llistes que tenen de 1r de Bat. amb els resultats tots ben tabulats.

Parides (1)

  1. ANIMARRRLLLLLLLLL!!!! ERE UN BISHOOOOOO!!!!

Publica un comentari a l'entrada