Quin patir!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 6/04/2009

Estic assegut a la cadira de l'ordinador, fa estona que estic mirant una pelicula pero no puc més, no puc aguantar ni un minut més.

Li foto una ceba a la tecla d'espai, el video queda congelat, maixeco correns i vaig cap al lavabo, pel camí me la trec, ho necessito fer, tinc pressa. Obro la porta del lavabo, encenc el llum, pujo la tapa i ho deixo anar.

Després de tot el "merder" el millor és dutxar-se, no es pot anar així pel mon. Vaig a l'habitació a buscar roba per canviar-me, pel passadís, ara que me l'he treta, estic fresquet...

Em fixo que no hi ha toballola al bany, així que a més de la roba agafo una tovallola neta de l'armari, no m'eixugaré "al viento" dintre de casa.

La dutxa, amb aigua calenta, com ha de ser, abans d'acabar ja la deixaré anar una mica freda per refrescar-me.

Ara que ja estic net i polit ja puc continuar amb la película, però aquest cop no em posaré la camiseta, per tornar a suar com un porc i haver-me-la de treure amb presses com abans, millor no fer-ho.

PD: xDDDD

Parides (4)

  1. Una de dos (o de tres):

    1. Estaves mirant un vídeo i t'has magrejat catxo i t'has tacat de fluits "titils" la samarreta (titils, de tita XD)
    2. Tenies calor i has anat a dutxar-te (i has tirat la roba pel lavabo XD)
    3. T'estaves pixant viu o tenies diarrea, i pel camí casi t'ho has fet al damunt, els fluids han fet escalada i han arribat a la samarreta XD

    Sí, les 3 opcions acaben amb XD jajajaja

    Prefereixo no saber quina de les 3 (o de qualsevol altre que no he dit) era la correcta.

    Si era la primera, entre això i el Papi tremendo Meneo... Tornes a estar MOLT, PERÒ MOLT ACABAT!

    P.D. Digueu-me que divendres aneu a l'ska, que necessito birrilles i ambient de gent malalta! (amb carinyo ^.^)

  2. 1 - Primero lo important: Jo dema skanejo lo que faci falta.
    2 - O has tingut pressa per escriure el comentari o estas massa estressada. Tot s'explica després de la negreta a l'últim paràgraf. (per cert, no la tiro al lavabo, el que passa és que pujo la tapa del "cabaç" de la roba bruta i tiro la camiseta dintre)
    3 - Que no sigui la teva primera opció no vol dir que no estigui MOLT ACABAT. Ho estic igual, per molt que sigui una historia "normal" explicada de forma "rara".

  3. Si tens calor... perquè aigua calenta?
    Bueno, bueno ,bueno, sos un poco raritooo boluuudoooo! XD

  4. Si és que aixó de retenir a la ment coses que llegeixes ara mateix ho tens molt selectiu, no et culpo pas per no acabar de veure el sentit a tota la frase:

    "La dutxa, amb aigua calenta, com ha de ser, abans d'acabar ja la deixaré anar una mica freda per refrescar-me"

    L'aigua calenta és pq no em dongui un soponcio i a mesura que abança la dutxa disminueix la temperatura per no pillar un yuyu dins la dutxa.

Publica un comentari a l'entrada