Tinc una pregunta per tu...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 6/11/2009

Dijous, 16:15 de la tarda, fa calor, molta calor, l'aire condicionat a 24º fa que no t'escaldis però el simple esforç d'aguantar-te un estornut fa que entris en calor. Llàstima que no me'l pugui posar al meu gust perquè la majoria de femelles d'aquesta empresa anirien amb anorac i descansos per l'oficina l'11 de Juny.

Estic fent un "remix" de programes pre-existents (fer un "todo en uno" per entendre'ns. Ara mateix ho tenim "todo" i jo ho haig d'encavir en "uno"), és una merda perquè no sé ni què fa el programa i molt menys com ho fa. Però bé, que em lio.

Estava jo inútilment centrat en la meva tasca quan, sense avís i amb premeditació, apareix per darrera (estic d'esquenes a la porta del despatx, és lógic que m'apareguin per darrera a no ser que em surtin per la finestra que dona al magatzem...) una de les del departament de recursos humans. Ve amb una llista i post-its a les mans... El primer que penso és que no he escollit encara vacances però tinc excusa, el jefe tampoc i jo m'acomodo a lo que em deixi ell, així que la cula és seva (fotre la culpa a un superior sempre va bé per desfer-se dels "marrons" perquè un treballador, encara que sigui d'un altre departament, tampoc s'atrevirà a dir-li res, jeje).

Però no, no volia parlar de vacances, el que volia era més profund, més íntim... I no, sé que no penseu en guarrades, però sé que heu pensat que jo si i per tant us informo que el tema no és "sesuá".

Se m'acosta, abaixa la veu, amb mira de forma carinyosa/vergonyosa....

- Que tens parella?
LO CUALO DE LO QUE?
- Mmmmmm... Nops.
Moment en el que salta la meva companya a punt de tenir un atac de riure:
- Vaaaaaa, si lo que vols és saber si vol posar un nom al carnet "vip" per comprar a les botigues. Pregunta-li per el carnet no per la parella, torracollons!!!!

Si, senyores i senyors, només volia saber si había de posar algun nom en la targeta per tenir "descomptes" a les botigues de l'empresa. Que en realitat hi podria posar el nom del meu germa, de ma mare o qui fos de la familia, però bé... què hi farem, la gent és com és, cadascú té un caràcter, alguns bastant extrany... jo millor no opino gaire, jeje.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada