Algun dia serà "el dia"

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 7/18/2009

L'estem liant. I l'estem liant "cachu".

Si fa 2 setmanes en una discoteca d'Empuriabrava la única que es va interessar per mi (bé, no realment per mi sinó per saber si duia tabac) va ser una noia de 17 anys originaria de Galícia que vivia a Salt i parlava el català millor que jo, la setmana passada no ens vam quedar curts amb el "lio" que va provocar en Manu (i jo que t'ho agraeixo) a l'Excalibur i un parell de moces que no estaven de mal veure... ni de bon tros.

Però aquesta setmana ja ha estat el despiporre. A part de conèixer un parell de persones normals (cosa que a l'Excalibur semblava impossible, però finalment s'ha aconseguit), el mestre de cerimònies acaba fent que una rusa/tàrtara ens acompanyi durant la nit i no es quedi sola prenent cervesa. Però això no és tot!!!

Després de trobar un company de classe a l'altra punta de bar el Sr. Pseudo m'informa que haig d'atançar-me a la zona per "disfrutar de les vistes". I com les vaig disfrutar...
Llàstima que la bonica mossa duia un piano considerable que no li permetia pensar amb claredat, tot i que potser aquest mateix fet va ser la causa que arribés a parlar amb nosaltres (molt provablement). Aixó si, com va dir en Manu, he estat més a prop de dur a terme actes pecaminosos del que he estat mai, la raò?

Al marxar la fan de barricada la incredibol va picar al vidre del bar (creiem que s'havia emportat l'encenedor que li haviem deixat i ens importava poc tocar els collons, jeje). Acte seguit un salut per dir adeu, un parell de passes enrere i un petó al vidre...

Però no, no penseu que això és la meva màxima aproximació al pecat. No va acabar aquí. Concretament va acabar 3 segons més tard quan, amb un gest evident buscant una "resposta" a tal acte (si jo ho vaig veure és que havia de ser molt evident), va tornar a fer un petó al vidre mentre JO (si, heu llegit bé: jo) també li'n feia un (al vidre).

Si, visca la llastimositat, la precarietat humana i el cutrerio gironí. Lo més a prop que he estat de fer "algo" és un maleït "pico" amb una que havia begut massa i a través d'un vidre d'una finestra.

Per als que ja hi ereu aixó no us soluciona res, pero per a la resta...

Podeu descollonar-vos si no ho heu fet ja. Que ja començaria a ser hora xDDD

Parides (3)

  1. Els divendres em comencen a fer por.
    Pels que estavem allà l'escena va ser mortal.
    Però pensa que una mica més i la tia no té temps de interactuar amb tu perquè vaig estar a punt de matar-la minuts abans ^.^ jajajajajaja.

    Divendres vinent, més i millor XD

  2. Matar-la? pero si vas ser tu que hi vas enviar l'Albert la segona vegada. Quan vaig anar jo a donar-li suport moral!!!! jajajaa.

    PD: Coneixent-vos, "no se perquè", m'imagino que va ser un intent de "estirar-me" a mi cap allà. Cosa que va funcionar xDDDD

  3. P.D: Bonissim el detall de "dur un piano considerable" i que hi surti en Barney XD me tronx

Publica un comentari a l'entrada