Màrketing encobert

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 7/28/2009

En els anuncis de cotxes, motos, colonia o deshodorant per home... En la majoria de casos en els anuncis surten el que s'anomena vulgarment "pajarraques" per tal d'atraure als "pàjarus" a comprar el producte en qüestió. L'exemple evident i amb el que no es tallen un pel és AXE, que amb un "toc" del seu deshodorant, que fot una pudor de collons moltes vegades, les femelles se't tiraran a sobre com si fossis una targeta de crèdit gegant (ho sento ho havia de dir, jeje).

Però aquest cop no és un anunci de productes per a homes o coses amb motors potents, aquest cop es tracta d'un producte bastant "enganyós". L'ADSL.
L'ADSL és un d'aquells productes que mai fa el que vols, i no perquè tu vols 20 i et dona 19, noooooo. Perquè tu vols 20 i et dona 5 o 6 (si tens sort 10)!!!!

Però tot i això no es salva del marketing per a mascles, m'agradaria saber si quan el receptor del mail és una dona la fotografia canvia, pero en aquest cas, que jo sàpiga, només hi ha una pajarraca™



A algú li venen ganes de passar-se a Jazztel? A mi no (potser pq fa cosa d'un any que ja tinc Jazztel). Aixó si, haurien d'estar obligats a informar si tot el que es veu a la fotografia entra en el Pack. Potser hi ha altra gent que si li interessa passar-se a Jazztel i agraïria una mica d'informació extra, jeje.

PD: Que l'anunci no em faci passar-me a Jazztel no vol dir que la mossa, amb les faccions punxegudes i els ulls blaus, no m'agradi eeeehhhh. Que precisament per alguna cosa he escrit tota aquesta tira de tonteries, per poder mostrar la foto al gran públic (gran = 4-5 persones, jeje)

Parides (2)

  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDD

  2. Per cert, que me n'havia descuidat (i ja que algú ja ha respost pos ho poso aquí):

    Que em recorda a la mare de Nip Tuck, si no fos pq fa pinta de ser mes jova colaria i tot

Publica un comentari a l'entrada