Robogeisha

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 7/03/2009

Fa una mica més d'un any vaig escriure un post sobre Machine Girl i avui em trobo amb una noticia molt esperada per mi i 4 persones més arreu del mon (si, tret de japó només som 4 gats els que ens agrada la casquería barata japonesa).

He vist el trailer d'una nova pel·lícula, feta, en part, per l'equip que va fer possible la parada mental de la noia que tenia una Gatling al braç.

I aquesta pel·lícula es diu, tal com diu el títol del post, ROBOGEISHA!!!!

Com que em seria molt difícil de definir us deixo el trailer. A més hi ha algun tros tant "baratu" que em fa por i tot parlar-ne...



Apa, que disfruteu posant-me a caldo... XD

Parides (2)

  1. m'stas dient que el robot casca els edificis i aquests sagnen??? visca el minut 2 ;)

  2. Vull veure la peli sencera. Trailer ultra xungo, cutriferio però molón, en plan llastimós jajaja
    No sé si aguantaria d'un tirón tota la peli, però segur que és per partir-se un bon rato!

Publica un comentari a l'entrada