200

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 8/18/2009

No, no parlo de 200 espartans que van aconseguir frenar l'exèrcit de Jerjes (Xerxes queda de puta pena). Per un cantó perquè eren 300 i segon perquè no té res a veure.

Aquests 200 es deuen als 200 missatges que ara mateix hi ha en aquest blog (amb aquest que esteu llegint inclós, clar).

Depenent del tipus de blog i de la fidelització ara us estaria agraïnt que em llegíssiu, que em seguíssiu... Us donaria les gràcies perquè vosaltres haurieu fet possible tot aixó... però en realitat aixó s'ha fet perquè m'aburreixo molt i tinc ganes d'escriure parides cada dos per tres. Ara fa més d'un any que vaig començar a escriure bogeries per aquí i sembla que encara no me n'he avorrit... Esperem que duri això...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada