Gothminister

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 9/29/2009

No son gaire coneguts per aquestes terres em sembla a mi. Sort en tenim d'internet: de l'emule per poder descarregar coses que aquí ni es venen i de lastfm per permetre'ns coneixer nous grups (o no tant nous, pero que igualment no coneixiem).

Suposo que els he conegut a través de Pain (que, en el seu moment els vaig conexier gràcies a la Misha), ja que en diuen "Gothic Metal" o "Industrial Metal". A mi no em semblen gaire industrials, gotics un rato llarg, pero industrials... per molt que el so sigui "industrial" a mi, els ritmes i el "to" de les veus, em sembla gotic total... Però bé, opineu vosaltres mateixos





Llàstima que no facin concert per aquí... Noruega, Holanda, Bèlgica, Alemania... però per aquestes contrades res de res. I a Holanda no coincideixen amb les nostres dates de viatge... Si la Misha volia anar a Suecia per veure "nosequi" (ho sento, per els noms soc patetic) no puc voler jo anar a veure aquests a Holanda? jeje

----------------
Now playing: HammerFall - Glory to the Brave

Parides (1)

  1. Vull anar a veure Hypocrisy! (L'altre grup del cantant de Pain XD). Gothminister ja els havia escoltat, seguint el mateix sistema que tu, buscant grups semblants a Pain. Dins de l'industrial o gothic m'agraden força més Deathstars... aquests tenen alguna cosa que no m'acaba de fer el pes, potser falta escoltar-los una mica més. XD

Publica un comentari a l'entrada