Tornant a la feina

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , | Enviat a 9/02/2009

Tornar a la feina és una meeeee***. Amb lo bé que s'estava a casa, tranquil, descansant, dormint fins que tens ganes de llevar-te, no fins que t'has de llevar... Per sort no em puc queixar, a la feina hi estic bé, no m'estresso, hi ha un ambient molt distès...

En definitiva, estic bé a la feina, i aquesta setmana passo a ser fixe, cosa que encara mola més, jeje. Ara un mes de feina i després dues setmanetes més de vacances, a veure si ens ho podem passar bé fent la cabra per europa, jeje.

PD: Com haureu pogut notar les ganes d'escriure per aquí han disminuit una mica, pero que voleu, aixó de no fer res "enganxa" jaja.

Parides (1)

  1. ñaaaaaaaaaaa
    jo també vull ser fixeeeeee i tenir pempiiinsss sempreeee!!! XD
    Baaahhhhhh les meves vacances tot just han de començar... i d'aquí a un parell de setmanes jajaja.
    A veure si trobem algun lloc wapo per anar jojojo que la podemos liar pardaaaaaa

Publica un comentari a l'entrada