Uròscups

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 9/13/2009

Ja que son més falsos que una moneda de 3 pessetes tampoc penso matar-me a escriure bé el palabreju d'aquesta pseudo-ciència inventada per algú que tenia les mateixes ganes de fer conèixer la realitat que la que tenen les grans religions (osti, com estic avui de "peleon", jaja)

I a què ve això? Doncs que he vist una conya d'aquestes per "la internete" que m'ha fet recordar perquè no suporto que algú m'intenti prendre el pel:

SAGITARIO

13 Septiembre 2009
La pasión es la tónica de hoy. Si tienes pareja o te gusta alguien, habrá una gran tensión sexual. Intenta no ser demasiado dominante. Te invitarán a fiestas. Puedes encontrar el amor donde y cuando menos te lo esperes.

  • Pasión? Això cadascú lo que li vingui bé, suposo.
  • Tensión Sexual? Clar, si et trobes amb qui t'agrada i t'agrada sexualment pos lògic, com a mínim per part teva tu estaràs "tens", d'una lògica "aplastant".
  • Dominante? Una altra evidència lògica, el "demasiado" és tant precís com dir que "jo la tinc així". Oi que us heu quedat igual, que no sabeu com la tinc? Doncs aquesta és la gran precisió.
  • Fiestas? Osti si, els diumenges es monten uns "jolgorios" que ni les llars de jubilats!!!
  • Amor? Joder, la frase pot ser més obvia i menys precisa? jo diria que no.
Bueno, diumenge al vespre, després de posar-me una mica de mala ostia i després d'aguantar una película que se n'intenta riure dels tòpics caient en tots (o sigui que la "crítica" cau pel seu propi pes) ja m'he desfogat una mica... demà a la feina... a prendre-s'ho amb calma.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada