De vegades és divertit treballar d'informàtic

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , | Enviat a 10/29/2009

El mon de la informàtica és molt estrany, et pot martiritzar per els segles dels segles (amen) o et pot donar alegries inesperades (i no precisament per el bon funcionament de les aplicacions).

Ara mateix m'he trobat en el segon cas, estar instal·lant un antivirus gratuït (però que funciona igual de bé que els de pagament) i trobar-me que durant la instal·lació un dels consells/frases mítiques sobre el programa és:

"Tanto si sueles jugar como si no te sorprenderá el nuevo modo de juegos de AVG"

No és literal però la frase és així.

M'estan dient que si no vaig mai amb tren m'encantarà la nova catenaria de no se quina línia? O que si soc daltónic m'encantarà el color de les noves peces de roba de la nova temporada de no se quina marca? O que si soc sord m'encantarà l'últim disc dels westlife? (si us pregunteu perquè poso aquesta merda de grup és perquè no se quin dia de la setmana passada em sembla recordar haver vist que "tornaven", quina por)

Qui és l'il·luminat que ha posat aquestes frases? Algunes son lógiques (85 millones de instalaciones nos abalan) però la dels jocs és fulminant.

M'agradaria veure una campanya publicitaria d'algun cotxe feta per l'il·luminat de torn: "Aunque no tengas carnet... Querrás tener un Polo" (poso Polo perquè els anuncis d'aquest cotxe solen ser bastant :-/ "locualo?")


----------------
Now playing: Bif Naked - Thats Life

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada