179

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 11/09/2009

179... Cent setanta-nou... Ciento setenta y nueve... A hundred and seventy-nine... Cent soixante dix-neuf

Quin numericu més bonicu...

179 és senar
179 és primer
179 és odiós (no m'ho he inventat, si en binari té un nombre imparell de '1' es considera "odiós")
179 és el valor absolut de la diferencia de dos quadrats consecutius (892 - 902)
179 és el resultat de 179 = (17 x 9) + (17 + 9)
179 és la distancia (en milles) entre Paris i Luxemburg
179 és la posició que ocupa Guam en el rànking de països més poblats
179 és la posició que ocupa Estònia en el rànking de països amb més densitat de població
179 és la quantitat de capítols que va tenir la sèrie "Embrujadas"
179 és l'únic capítol en el que els Simpson visiten Nova York
179 son els dies del calendari que tenen numeració senar (els anys de traspàs no conten)
179 son les peticions que va fer Bobby Fisher per acceptar una partida d'escacs contra Anatoly Karpov. (una no la van acceptat i ell es va negar a jugar, entregant el títol de millor jugador al rus)

I per acabar el millor:

179 és la mida de l'últim gif que vaig penjar aquí, te'l miris com te'l miris (de llarg, d'ample o de "pes" -els decimals no conten, jaja-):



Que consti que no ho he fet volent. No se perquè he llegit el "frikii" que m'ha deixat la Misha a l'altre post i m'ha agafat per mirar el que ocupaba el gif. Els dos conceptes s'han barrejat a la meva ment i he acabat pensant: "friki? segura? tu encara no saps del que soc capaç...". I ha sortit això, jajaja

Parides (1)

  1. XDDDDDDDDDDDDD
    I ara què t'he de dir jo? No ets friki ets el seguent de friki!

Publica un comentari a l'entrada