Yumi-Yumi

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 11/16/2009

Yumi-Yumi és lo que diuen els angloparlants quan nosaltres diríem nyam-nyam, usease quan algo els fa entrar gana.

I si anem més lluny arribem al sentit més "bàsic" humà, que és lligar menjar i sexe, jeje. Amb la qual cosa acabem que quan hi ha un vídeo on apareix una noia que està güenorra el comentari és "Yumi-yumi..."

I què millor que un exemple per entendre-ho:

Videoclip yumi-yumi


Videoclip NO yumi-yumi


PD: El post, més que per explicar què és lo de yumi-yumi era per poder penjar el videoclip de les pajarraques (que prefereixo aquest que els de Benny Benassi i companyia, que és tot "plàstic"). Ho havíeu notat?

Parides (2)

  1. Fa temps que escolto aquesta cançó i m'agrada... ara ja sé de qui és! Ñañañañaña (no sabia qui la cantava).
    No diré res sobre la jamona del vídeo (nada que objetar), però sí sobre el moment de "tias gatunas en celo"... mmm... des de quan anar a 4 potes és sexy? XD

    Els mojinos... bé, sel's perdona tot! ^.^ (quan tornin a les rodalies, me'n vaig a veure'ls :D)

  2. Jo també feia temps que la escoltava i em vaig quedar pillat pensant que havía de ser un videoclip "cutrepasteloso de la muerte" i va ser veure aixó i em vaig quedar descolocat.

    Lo que més em mola (a part de les bones vistes, evidentment) és la cara del tiu. Fins que se li tiren a sobre fa cara de "a mi em fan tocar la guitarra amb aquestes pajarraques al davant? si no m'aguanto, vull atacar!!"

Publica un comentari a l'entrada