Mobiliari

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 12/27/2009

És sabut per tothom que llegeix aquest blog que estic buscant una vivenda per emancipar-me. Però la qüestió no és quin pis compro sino què hi foto a dintre, quins mobles.

Lo normal és anar a l'ikea, algun outlet de mobles o coses d'aquestes, però... té algun mèrit fer això? jo diria que no. Així que el mobiliari, segurament sigui més semblant a aquest:

El sofa (també tumbona...):



Quan vulgui anar al llit me'n trobaré un d'aquests:



I si estic d'acampada en un entorn massa fred... què millor que un Tauntaun per dormir-hi dintre, igual que Mr Skywallker:



L'ordinador, faria servir un com aquest:



Però posaría aquest a la vista perquè la gent no pensés tant malament



La cortina de la dutxa/banyera podría ser una d'aquestes dos:



Els coixins del sofà/llit per descansar una mica seran l'alternativa perfecte als somnifers:



Això que veieu a continuació no és un cub de Rubik ple de merda, és un saler/pebrer amb forma de cub de Rubik




I per d'aquí a molt de temps, quan tingui una criatura i la tercera guerra mundial, la pujada dels oceans o la caiguda d'un meteorit del tamany de Texas ja sigui una realitat... als meus "vàstags" (és que "plançons" no ho coneix ni Cristo i ho poso en castellà) els portaré amb això, jeje:




PD: Hi havia moltes més coses, però... no és plan de fer un post quilomètric.

Parides (6)

  1. Jajajajaja BONES FESTES!!! i si, sabia que buscaves piset, les noticies volen... tocarà moblar-lo bé no?¿ ja tens feina!
    Una abraçada

  2. Sniiiffff.. hi ha imatges que no es veuen!
    Vaya frikada de pis, nen! A veure si es duu a terme XD perquè te tela!
    P.D: El sofà serà molt maco, però te una pinta d'incòmode que flipes.
    La putada d'aquestes frikades és que solen ser força cares :s

  3. Solucionat, ja es veuen totes altre cop.

    I si, la majoria de coses son cares, pero lo que flipo és que, per exemple, la butaca de Totoro costa 50€!!!! (be 485RMB, que és una moneda xina, els 50€ son al canvi... que a saber si venen a l'estranger)

  4. Merci!
    Jo jo jo el llit és brutal! Grande Halcon Milenario forever!

  5. yo tinc un pelux de totoro tmbe i si son molt cars, tmbe em va costar 50€ i el gran en val 200€
    magradaria saber la web don has tret tot aixó sobretot les pastilles, o si saps on en venen!

  6. Pos si t'haig de ser sincer ni fava... xD

    Totes aquestes coses me les vaig anar guardant en el seu moment a mesura que ho anava veient per blogs i webs. Peró mai a cap botiga, per desgràcia (ja hauria comprat algo si hagués pogut, jeje). El que si que vaig trobar va ser la butaca/tumbona de Totoro, però amb stock exhaurit i sense possibilitats de més unitats, o sigui que tampoc fa falta matar-se a buscar...

    Per tonteries petites pots mirar:
    http://quelovendan.com/ (frikades en general)
    http://www.vistoenpantalla.com/ (aquesta i la següent de coses de series i pel·lícules)
    http://www.cuernavilla.com/

    I a nivell internacional:
    http://www.thinkgeek.com/
    Peró em sembla que no venen a españa, no se si per impostos o perquè, però la última noticia que en vaig tenir és que nosaltres ens havíem de fotre.

Publica un comentari a l'entrada